فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از فوت عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه شامگاه روز گذشته (۲۶ دی) حین گشت زنی در یکی از محلات شهر، به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند.
وی ادامه داد: زمانی که مأموران برای انجام بررسی‌های لازم خودرو مذکور را متوقف کردند سرنشین آن به روی مأموران اسلحه کشیده و ضمن تهدید آنها، اقدام به فرار نموده و با بی توجهی به اخطارهای مکرر ایست پلیس به سمت آنها شروع به تیراندازی کرده و در این حین اقدام به گروگان گرفتن یک خانم نیز می‌کند.
سرهنگ دلیری یادآور شد: مأموران انتظامی با مشاهده این وضعیت و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، بدواً اقدام به تیراندازی هوایی کرده و نظر به بی توجهی فرد مسلح به اخطارهای مکرر مأموران به سمت وی تیراندازی و از ناحیه پا مجروح شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به رها شدن فرد گروگان، افزود: فرد مسلح نیز به مراکز درمانی منتقل شد اما با وجود تلاش پزشکان و اقدامات درمانی لازم در نهایت صبح امروز (۲۷ دی) فوت کرد.

وی در پایان از کشف یک قبضه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و فشنگ از فرد متهم خبر داد و گفت: این راستا پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.