قتل جوان کارتن خواب با ضربات چاقو

جوان کارتن خواب در میدان اعدام با ضربات چاقو به قتل رسید.

صبح دیروز اهالی منطقه میدان اعدام با مرد جوانی که غرق خون روی زمین افتاده روبرو شدند و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی و امدادگران اورژانس در صحنه جرم حاضر شدند.

ماموران پس از بررسی های ابتدایی پی بردند جوان ۳۸ ساله که کارتن خواب است هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و در ادامه امدادگران اورژانس پسر جوان را به بیمارستان سینا منتقل کردند.

قتل جوان کارتن خواب با ضربات چاقو
تلاش پزشکان برای نجات جان جوان کارتن خواب ادامه داشت تا اینکه شامگاه چهارشنبه ۲۲ مهر امسال مرد جوان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا ماجرای مرگ جوان کارتن خواب به بازپرس زارعی مخابره شود.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیق وارد عمل شدند و کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که جوان کارتن خواب از ناحیه ران پا و کتف هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و بخاطر شدت خونریزی و شدت ضربات روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد جوان کارتن خواب به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای دستگیری عاملان این قتل و شناسایی خانواده جوان کارتن خواب در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *