فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از هلاکت شرور مسلحی که به ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان تیراندازی کرده بود، خبر داد.

محمد سرگزی درباره جزئیات این حادثه به فارس گفت: حدود ساعت هفت‌ونیم شامگاه سه‌شنبه اول شهریور، شرور مسلحی با یک دستگاه خودروی پژو با نزدیک شدن به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شروع به تیراندازی به سمت این مقر انتظامی کرد. مأموران پلیس و عوامل نگهبانی مستقر در ستاد فرماندهی با هوشیاری کامل و ضمن هشدار به این شرور مسلح، در نهایت اقدام به تیراندازی متقابل کردند و براثر این درگیری مسلحانه، فرد مهاجم به هلاکت رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان تصریح کرد: یک قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی از این فرد شرور کشف و درتحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این فرد مهاجم سابقه تیراندازی به سمت مقر انتظامی این شهرستان را داشته است.
سرهنگ سرگزی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که امنیت و آرامش جامعه را به هم بریزند تعارف ندارد و با اقتدار تمام در مقابل زیاده‌خواهان و قانون‌شکنان ایستاده و اجازه عرض‌اندام به آنان را نخواهد داد و امیدواریم این عملیات درس عبرتی برای سایر مجرمان و تبهکاران باشد تا از اقدامات مجرمانه خود دست برداشته و به زندگی آرام و همزیستی سالم با شهروندان برگردند.