معدوم‌سازی قلیان در سواحل بندرعباس

یکی از مسائلی که در ساحل بندرعباس موجب زشت شدن سواحل می‌شد و بسیاری از خانواده‌ها از آن گلایه‌مند بودند بحث قلیان سراهای غیررسمی بود که با حکم قضایی جمع‌آوری معدوم شدند.

مجتبی سارونه مدیر پیشگیری و تخلفات شهری شهرداری بندرعباس ظهر امروز در حاشیه معدوم‌سازی قلیان‌های جمع‌آوری شده از سطح سواحل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: امروز ما بحث معدوم کردن تعداد ۴۵۰ جام قلیان را داریم که از قلیان‌سراهای غیررسمی سطح سواحل با همکاری دادستانی بندرعباس و نیروی انتظامی جمع‌آوری شده است.
وی افزود: در حوزه مدیریت پیشگیری با توجه به ممنوعیت عرضه قلیان سعی بر این است که از این عرضه در سطح شهر پیشگیری کنیم علت این موضوع نیز فراهم شدن بستر مناسب در ساحل برای استفاده مناسب شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.
سارونه بیان کرد: شهروندان می‌توانند در طول شبانه روز هر جا از شهر که عرضه قلیان در سواحل را مشاهده کردند با سامانه ۱۳۷ شهرداری موضوع را در میان بگذارند و همکاران ما قطعا با موارد برخورد خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد برای حل مشکل اشتغال افرادی که به عرضه قلیان مشغول بودند در غرفه‌ها و بازارچه‌های شهرداری جهت راه‌اندازی کسب و کار جدید مکان واگذار شود و ساماندهی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *