یکی از بسترهای جذاب پلتفرم‌های فیلم و سریال برای جذب مخاطب جهانی، استفاده از ظرفیت‌های داستان‌های جنایی است. برای همین بود که اپل تی‌وی‌پلاس در رقابت با نتفلیکس رمان معروف «دفاع از جیکوب» را که داستانی جنایی و معمایی دارد تبدیل به یک مینی سریال ۸ قسمتی و  جذاب کرد تا عطش دوستداران سریال‌های رازآلود را سیراب کند. (برای تماشا با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید)

کریس ایوانز بازیگر جذاب و محبوب هالیوود که با سری فیلم‌های «انتقام‌جویان» و «کاپیتان آمریکا» شناخته می‌شود در کنار میشل داکری و جیدن مارتل بازیگران اصلی سریال هستند. مورتن تیلدام هنرمند موفقی که «بازی تقلید» و «مسافران» را در کارنامه دارد هم کارگردان سریال است. داستان درباره اندی باربر است، دستیار قانونمند بازپرس جنایی شهر که بعد از قتل فرزند نوجوان همسایه‌شان، پرونده را به‌ عهده می‌گیرد. اما خیلی زود مدارکی به‌دست می‌آید که حاکی از متهم بودن جیکوب فرزند خودش در پرونده دارد. حالا او باید بین وظیفه قانونی و اعتقاد راسخ به آن و عشق به‌فرزند یک کدام را انتخاب کند. با جلو رفتن تحقیقات پرونده، داستان مدام ذهن مخاطب را به‌جاهای مختلف پرت می‌کند تا به چند نفر شک کنیم. همزمان رازهای تاریک خانوادگی و جامعه هم لو می‌رود. (برای تماشا با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید)

سریال که به خوش‌ساختی یک فیلم‌ سینمایی است و برای هر سکانسش به‌ اندازه یک فیلم انرژی گذاشته شده، با ترسیم فضایی رازآلود، سرد و گاهی تاریک تلاش می‌کند ماهیت یک جامعه را در دل داستانی جنایی نشان دهد. دوبله فارسی اختصاصی سریال هم یکی دیگر از مزیت‌های آن است. برای تماشای رایگان (بدون نیاز به خرید اشتراک با اینترنت تلفن همراه و با حجم مصرفی تمام بهاء) کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

>>> تماشای رایگان با دوبله اختصاصی   

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» بس مارک بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

 

.

.

.

.