ویژه‌های حوادث/ سرنوشت دردناک تجاوز به دختر عکاس

روزهای زندگی‌مان با حوادث مختلفی گره خورده است که شاید اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسیب‌های مشابه آگاه سازند. به همین سبب هر شب مهم‌ترین اخبار کاشی جامعه را در قالب بسته خبری به شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم.

روز گذشته خبری مبنی بر تجاوز فردی به یک دختر عکاس بوشهری در یکی از باغ ویلاها در فضای مجازی پیچید که به نقل از نزدیکان وی، ادعا شده بود که دختر پس از رفتار و بی اعتنایی قاضی خودکشی کرده است. اطلاعات کامل از این ماجرا در ادامه آمده است.

*****

پسر جوانی به‌نام سینا با اورژانس تماس گرفت و مدعی شد دوستش پس از خوردن محلول شیمیایی بیهوش شده است. پس از آن تکنیسین‌های اورژانس به محل رفتند و با معاینه اولیه فرهاد عنوان کردند که وی فوت کرده است. برای آگاهی از جزئیات این پرونده، خبر زیر را مطالعه کنید.

*****

تیزهوشی بازپرس جنایی تهران دست زنی جوان که به دروغ شوهرش را متهم به اسیدپاشی کرده بود، رو کرد. شرح این ماجرا در ادامه آمده است.

*****

رابطه اینترنتی و دریافت عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی بار دیگر فرصت تهدید و اخاذی را برای مجرمان فراهم کرد. این بار پسر و دختری جوان در ماجرا‌های جداگانه طعمه تبهکاران شدند. شرح این ماجرا در خبر مربوطه آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *