تمجید فدراسیون بین‌المللی از موی‌تای ایران

درمجمع عمومی فدراسیون بین المللی موی تای (ایفما) که در خلال برگزاری رقابتهای جهانی و در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد از موی تای ایران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
به گزارش بس مارک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، مجمع عمومی فدراسیون بین المللی موی تای با حضور نمایندگان ۱۲۷ کشور جهان و با شرکت “ساکچای تاپسوان” رییس فدراسیون جهانی، “استفان فوکس” دبیر کل فدراسیون جهانی، رییس سازمان جهانی ایمز و نایب رییس گایسف و حضور ویدئویی “توماس باخ” رییس کمیته بین المللی المپیک (ioc) و همچنین “جواد نصیری” رییس انجمن موی تای ایران و عضو شورای ریاست فدراسیون جهانی در سالن آمفی تئاتر هتل امپسه دور بانکوک برگزار شد.
در خلال این مجمع از انجمن موی تای ایران و شخص جواد نصیری بخاطر بحث حضور پرررنگ بانوان ایران در کلیه مسابقات بین المللی موی تای و برابری جنسیتی در این رشته تقدیر و تجلیل شد.
تیمهای ملی موی تای مردان و زنان کشورمان هفته گذشته در مسابقات جهانی ۲ مدال طلا،۷ نقره و ۵ برنز کسب کردند که سهم بانوان ایران در این رقابتها ۲ نشان طلا، ۵ نقره و ۲ برنز بود.
برگزاری مسابقات کاپ اروپا در ترکیه در اردیبهشت سال آینده، برگزاری رقابتهای جوانان جهان در مالزی در شهریور ۱۴۰۱ و همچنین برگزاری مسابقات بزرگسالان جهان در آبانماه سال بعد به میزبانی ابوظبی پایتخت امارات از دیگر مصوبات این مجمع بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *