سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت بسیج کشور گفت: پشتوانه‌سازی مهمترین هدف ما در کشتی است که در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر به این مهم رسیدیم.

حسن رحیمی سرمربی تیم مقاومت بسیج کشور سطح رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد را بالا ارزیابی کرد و اظهار داشت: بیشتر کشتی‌گیران جوان تیم مقاومت پیش از لیگ در رقابت مهم دیگری کشتی نگرفته بودند.
نفر سوم بازی‌های المپیک، پشتوانه‌سازی را در اولویت برنامه‌هایش عنوان کرد و اظهار داشت: رقابت‌های لیگ فرصت بسیار خوبی است تا کشتی‌گیران جوان و نفرات با تجربه تن به تن شوند و همین موضوع باعث می‌شود آزادکاران جوان ضمن کسب تجربه برای حضور در مسابقات بزرگ دیگر ترس و واهمه‌ای نداشته باشند.
وی رشد فنی کشتی‌گیران را بسیار پر اهمیت دانست و تصریح کرد: با وجود کم‌تجربه بودن اعضای تیم در مقابل کشتی‌گیران تیم‌هایی که هزینه‌های بسیاری انجام داده‌اند، در مجموع از نتایج کسب شده رضایت داریم.
قهرمان کشتی جهان تاکید کرد: با توجه به اینکه به هدف اصلی خود که همانا پشتوانه‌سازی است دست یافتیم با برنامه‌ریزی بهتر در دور برگشت رقابت‌ها حضور پیدا خواهیم کرد.
سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت بسیج کشور در پایان با بیان اینکه برای سربلندی کشتی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: برای حسن رحیمی فرق چندانی ندارد که کجا به کشتی می‌تواند خدمت کند، چه در باشگاه باشم، چه در لیگ و چه در رده ملی با همه وجود دوست دارم دینم را به ورزش اول کشور ادا کنم.
دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب به میزبانی تیم صنایع مازندران در شهر جویبار برگزار شد که در نهایت تیم‌های ستارگان ساری، صنایع مازندران، خراسان جنوبی و باشگاه مقاومت بسیج در جایگاه اول تا چهارم رده بندی این گروه قرار گرفتند.