دلخانی: روزهای سختی را برای رسیدن به هدفم تجربه کردم

قهرمان وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان می‌گوید روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت تا بتواند در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ به مدال طلا برسد.
میثم دلخانی یکی از ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان در رقابتهای جهانی نروژ بود که با وجود آمادگی و انگیزه بالا، کمتر کسی قهرمانی او را پیش بینی می‌کرد. به هر حال این جوان آینده دار توانست در این میدان بزرگ بین المللی بدرخشد و بر سکوی قهرمانی تکیه زند. این ملی پوش بااخلاق شیرازی موفق شد در مسابقات جهانی حریفانی از آلمان، اوکراین، آذربایجان و گرجستان را از پیش رو بردارد تا ضمن کسب مدال طلا بتواند خودش را به عنوان یکی از مدعیان وزن ۶۳ کیلوگرم جهان مطرح کند.
در همین راستا میثم دلخانی که علاوه بر مدال طلای رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ، دو مدال طلای امیدهای جهان و آسیا را هم در کارنامه دارد گفت: برای رسیدن به مدال طلای جهان سختی‌های فراوانی کشیدم. من بعد از ناکامی در پیکارهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. حدود دو سال از آن مسابقات گذشت که توانستم با پشت سر گذاشتن سختی‌های فراوان به رقابت‌های جهانی برسم. خوشبختانه در این مسابقات توانستم ناکامی قبلی را جبران کنم و با مدال طلا به ایران بازگردم.
وی در واکنش به این موضوع که کمتر کسی پیش بینی کسب عنوان قهرمانی توسط او را می‌کرد، گفت: کمتر کسی انتظار مدال طلا را از من داشت، ولی خودم ایمان داشتم که می‌توانم بهترین نتیجه را کسب کنم. البته محمد بنا هم همواره به من اطمینان می‌داد که می‌توانم مدال طلا بگیرم و همین موضوع انگیزه‌ام را در مسابقات جهانی بسیار بالا برده بود.
دلخانی در پایان بحث کسب تجربه در رقابت‌های بین المللی را بسیار مؤثر خواند و افزود: در جهانی نروژ بسیار با تجربه‌تر کشتی گرفتم، درست بر خلاف مسابقات ۲۰۱۹ نورسلطان که مقابل حریفان بسیار بی‌تجربه عمل کرد. ضمن اینکه در قزاقستان تحت تأثیر سالن، فضای مسابقات و نام حریفان نیز قرار گرفتم، اما در دو سال گذشته به خوبی روی نقاط ضعف و قوت خودم کار کردم و به نتیجه ارزشمندی رسیدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *