مدافع کناری بارسلونا به میلان پیوست

سایت فوتبالی نوشت: سرجینیو دست، مدافع کناری بارسلونا که در تابستان ۲۰۲۰ از آژاکس به بارسلونا آمده بود، اکنون به طور رسمی به میلان پیوسته است. در حالی که آخرین ساعت های پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۲ در فوتبال اروپا را سپری می کنیم، بارسلونا اوضاع شلوغی دارد و اکنون سرجینیو دست، مدافع راست بارسا راهی میلان شده است.
از مدت ها قبل حرف و حدیث هایی مبنی بر جدایی سرجینیو دست از بارسلونا وجود داشت و در نهایت این اتفاق به طور رسمی افتاد و دست راهی سری آ ایتالیا شد.
قرارداد سرجینیو دست با میلان به صورت قرضی است البته میلانی ها می توانند این بازیکن را با پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون یورو خریداری کنند اما سال اول حضور دست در میلان به صورت قرضی اتفاق می افتد. پس از آن اگر میلان قصد خرید دائمی این بازیکن را داشت می تواند با پرداخت ۲۰ میلیون یورو، تا تابستان ۲۰۲۷ یعنی به مدت ۴ سال دیگر این بازیکن را در اختیار داشته باشد.
دست در بارسلونا چندان عملکرد درخشان یا ضعیفی نداشت و به طور کلی یک بازیکن متوسط بود و اثر گذاری بالایی در ترکیب بارسا نداشت و اکنون پس از دو سال حضور در جمع آبی و اناری ها از این تیم جدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *