مرسون: قمار و اعتیاد نابودم کرد؛ قصد خودکشی داشتم!

قمار شرایط زندگی پل مرسون را وخیم ساخته و هافبک سابق آرسنال روزهای دشواری را سپری می کند.
پل مرسون، هافبک افسانه ای آرسنال در مصاحبه ای با نشریه سان اعتراف کرده که در نتیجه اعتیاد به الکل، قمار و مواد مخدر همه دارایی زندگی خود را از دست داده است. به نظر می رسد این روند تلخ در دوران قرنطینه به دلیل بیماری کرنا افزایش یافته و حتی او و خانواده اش در خرید خانه نیز ناتوان هستند. پل مرسون فاش کرد که اعتیاد او به قمار هفت میلیون پوند برای او هزینه داشته و حالا ستاره سابق توپچی ها در شرایط وخیمی قرار دارد.
پل مرسون گفت: “اول ماجرا را به همسرم نگفتم. من با خودم فکر می کردم فقط می خواهم خودم را بکشم. می گفتم چگونه این کار را کردی؟ چگونه می توان همه پس انداز را شرط بندی کرد؟ به بچه هایم نگاه کرده و احساس می کردم به شدت از من متنفر هستند. اعتیاد با شما صحبت کرده و به شما می گوید که از این وضعیت خارج نخواهی شد. شرایط قرنطینه بعد از شیوع ویروس کرونا برایم ترسناک بود.
مغزم به من می گفت که من پول کافی پس انداز کرده ام تا وام مسکن را گرفته و از شر این خانه اجاره ای خلاص شوم، اما من همه چیز شامل خانه، ماشین، ازدواج، تمام حقوق بازنشستگی و عشق زندگی ام را از دست دادم. حالا همسرش موبایل من را مسدود کرده تا نتوانم قمار کنم و حداقل مبلغی را برای خرید بنزین و خرید اولیه به من اختصاص داده است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *