هنوز منتظرم استقلال برایم بازی خداحافظی بگذارد!

علی موسوی مهاجم پیشین استقلال گفت: برای تیم مدعی فرقی نمی‌کند در هفته‌های ابتدایی برابر چه تیم‌هایی به میدان می‌رود چراکه مهم کسب پیروزی است.
سیدعلی موسوی در مورد یارگیری تیم استقلال برای فصل بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت‌: خیلی‌ها انتقاد می‌کنند استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب نکرده اما من اعتقاد دارم تیم اسکلت فصل قبل را حفظ کرده و چند نقطه ضعف خود را باید تقویت کند و به همین دلیل تیم برای رقابت‌های آسیایی یارگیری می‌کند.
وی افزود: به نظر من استقلال فصل گذشته فقر گلزنی داشت و کم گل می‌زد و با آمدن بازیکنانی مثل شهباززاده، رضایی و بابایی در کنار مطهری، رمضانی و یامگا در فصل جدید باید دید چه عملکردی خواهد داشت و مشکل گلزنی آبی‌پوشان حل می‌شود یا نه.
موسوی در ادامه به قرعه‌کشی استقلال در لیگ برتر اشاره کرد و توضیح داد: به نظر من نباید فرق کند تیم‌های مدعی با چه تیم‌هایی در هفته اول بازی دارند. سپاهان با تیم‌های دیگر هیچ فرقی نمی‌کند، مهم پیروزی و کسب ۳ امتیاز در اولین بازی است. اگر استقلال در ۴ یا ۵ بازی ابتدایی نتایج خوبی را کسب کند می‌تواند استارت خوبی برای قهرمانی باشد چراکه ۵ بازی ابتدایی بسیار تأثیرگذار است.
مهاجم اسبق آبی‌پوشان درباره جدایی وریا غفوری با استقلال گفت: همیشه در فوتبال ایران کنار گذاشتن بازیکنانی که در بیشترین تأثیرگذاری را داشتند به همین منوال بوده است. خود من هم با استقلال خداحافظی نداشتم و هنوز منتظر خداحافظی باشگاه هستم. متأسفانه همیشه پهلوان زنده را عشق است و باشگاه استقلال برخوردی که با وریا داشت جای تعجب نداشت اما چون غفوری کاپیتان تیم بود باید به او احترام می‌گذاشتند.
موسوی در پایان درباره حضور چند پیشکسوت تیم پاس در باشگاه استقلال عنوان کرد من هم سه سال در تیم پاس بودم و از این تیم به تیم ملی رسیدم من هم دوست دارم برای باشگاه استقلال کار کنم. شاید سردار آجورلو از پیشکسوت‌های پاس شناخت بیشتری دارد که از آنها بیشتر استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *