واکنش آنچلوتی به پیروزی ارزشمند رئال‌مادرید

کارلتو پس از پیروزی رئال در دربی به تمجید ویژه از لوکا مودریچ پرداخت.
دیدارهای هفته هفدهم لالیگا با انجام حساس‌ترین بازی هفته میان تیم‌‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دنبال شد که این بازی را رئالی‌ها با نتیجه ۲-۰ به سود خود به پایان رساندند.
کهکشانی‌‌ها با گلزنی مهاجم فرانسوی‌ها خود کریم بنزما که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است، در دقیقه ۱۶ از رقیب همشهری پیش افتادند. در دقیقه ۵۷ هم مارکو آسنسیو دومین گل را برای تیم میزبان به ثمر رساند.

با این نتیجه سیزدهمین پیروزی در هفدهمین بازی رئالی‌ها رقم خورد و آنها با ۴۲ امتیاز جای پای خود را در صدر جدول محکم‌تر از قبل کردند، چرا که اکنون فاصله‌شان با سویای رده دومی که البته یک بازی کمتر انجام داده، هشت امتیاز است. به این ترتیب کهکشانی‌ها با کسب تنها یک امتیاز دیگر یا در صورت توقف سویا در بازی شنبه هفته آینده مقابل اتلتیکومادرید، قهرمان نیم‌فصل لالیگا لقب خواهند گرفت.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری پایان بازی گفت:« پیروزی مهم و خوبی بود. از فاصله امتیازی زیاد با تیم های دیگر بسیار خوشحالم ولی تاکید می کنم که این هم یک سه امتیاز دیگر بود و هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. روند خوبی را طی می کنیم و امشب بسیار خوب کار کردیم ولی فصلی طولانی در پیش است.»


تاثیر آنچلوتی و فاصله امتیاز زیاد با رقبا:« فکر نمی کنم این تاثیر حضور من باشد. تیم بسیار خوبی در اختیار دارم که به من آسودگی خاطر می دهد چون دقیقا می دانند چه کاری باید انجام دهند. در زمین بازی را به خوبی اداره می کنند و یک تیم واحد هستیم. اگر تیمی با این کیفیت، بتواند به اتحاد برسد، کسب پیروزی هم راحت می شود.»

چهارمین کلین شیت متوالی:« از لحاظ دفاعی بسیار خوب شده ایم و راضی هستم. نسبت به ابتدای فصل خیلی بهتر شده ایم و به خوبی حریفان را پرس می کنیم. با بلوکه کردن حریف از پایین، مهاجمان ما شانس های بیشتری برای ضد حمله پیدا می کنند.»

تمجید از مودریچ:« در پایان بازی به او تبریک گفتم. دقیقا نمی دانم چه مکالمه ای رد و بدل شد ولی باید بگویم که بازی امشب او تماشایی و بی نظیر بود. با توپ و بدون توپ مثال زدنی کار کرد و واقعا خارق العاده بود.»
شانس قهرمانی:« واقعیت این است که ما شانس مسلم هستیم ولی باید به روند پیروزی ها ادامه داد. یک افت روحی و ذهنی می تواند کار را سخت کند.»
قرعه لیگ قهرمانان:« نمی دانم فردا به چه تیمی در یک هشتم نهایی برخورد می کنیم ولی تیمی برای رقابت کردن در اختیار دارم که مدعی قهرمانی است.»
وینیسیوس:« بازی به بازی پیشرفت می کند. با او حرف خاصی برای گفتن ندارم و فقط توصیه می کنم که خوب و موثر کار کند. اینکه دریبل تفننی نزند و هر حرکتش برای کمک به تیم باشد. امشب دو پاس گل داد و بسیار مفید بازی کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *