ژیرو: با زلاتان همه‌چیز آسان‌تر می‌شود

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، از حضور در این تیم بسیار خوشحال به نظر می رسد.
اولیویه ژیرو در تابستان امسال به میلان پیوست تا به اینجای فصل در سه مسابقه ای که برای این تیم به میدان رفته موفق به ثبت دو گل شده است. در واقع مصدومیت از ناحیه کمر و ابتلا به کرونا باعث شده که ستاره فرانسوی نتواند به صورت مستمر در ترکیب روسونری به میدان برود اما قطعاً استفانو پیولی در ادامه فصل حساب ویژه ای روی ژیرو باز کرده است.
اولیویه ژیرو حالا مصاحبه ای انجام داده و درباره حضور در میدان می گوید: “بسیار مفتخرم که برای میلان و در سری آ بازی می کنم. این لیگی بود که من در جوانی آن را تماشا می‌کردم. من همچنین بسیار افتخار می کنم زیرا فوتبالیست مورد علاقه من در دوران نوجوانی شوچنکو، ستاره سابق میلان بود و خوش شانس هستم که این فرصت را دارم تا مانند او برای این باشگاه بازی کنم و گل بزنم.
ما برای این احساسات فوتبال بازی می کنیم و آنها را به هواداران منتقل می کنیم و به همین دلیل من نمی توانم منتظر باشم تا همه چیز را برای تیم و طرفداران میلان بدهم. هر دو مادربزرگم ایتالیایی بودند، من به اصل خود افتخار می کنم. من در مدرسه زبان آموختم. من عاشق این کشور و البته غذاهای آن هستم.  من نمی توانم صبر کنم تا زبان را بهتر بیاموزم و شهر را بهتر بشناسم و با خانواده ام در آن گشت بزنم. “
ژیرو درباره زلاتان ابراهیموویچ: “من چند بار مقابل زلاتان بازی کردم. او هنوز در ۴۰ سالگی بازی می کند و این بدان معناست که یک حرفه ای استثنایی است.
او از خود و بدنش مراقبت می کند و من نیز سعی می کنم این کار را انجام دهم و تا زمانی که بدنم به من اجازه می دهد از فوتبال لذت ببرم. من فکر می کنم او یک مثال عالی برای جوانان است و یکی از بهترین مهاجمان سری آ است. نمی توانم صبر کنم تا در کنار او بازی کنم و از حضور او در تمرینات لذت ببرم. من فکر می‌کنم که لحظات خوبی را کنار یکدیگر سپری خواهیم کرد و می خواهیم با میلان چیزی ببریم. با زلاتان، این کار راحت تر خواهد بود. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *