کسی با مجیدی و استقلال دشمن نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تقابل با سپاهان یک فینال زودهنگام است و مشخص خواهد کرد کدام تیم لیاقت بیشتری برای قهرمانی دارد.
محمد نوری درباره پیروزی استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پیروزی خوبی بود و بعد از چند تساوی پیاپی و نگرانی هواداران به آن احتیاج داشتیم. پیکان هیچ حرفی برای گفتن نداشت و قاطعانه توانستیم سه امتیازی که واجب‌تر از نان شب بود را کسب کنیم.
وی درخصوص عملکرد خوب خط دفاع استقلال در بازی‌های اخیر گفت: دغدغه استقلال در سال‌های اخیر در خط دفاع پابرجا مانده بود و بازیکنان وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دادند و در جاگیری‌ها مشکل داشتند. امسال دفاع استقلال خیلی بهتر شده است و سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر با آرامش و خیلی راحت بازی می‌کنند و استقلال خیلی کم گل می‌خورد. نه تنها نسبت به پارسال، بلکه نسبت به چند سال اخیر، دفاع استقلال خیلی بهتر شده و نمره ۲۰ می‌گیرد.
*استقلال همچنان به بازیساز تخصصی و ترجیحا خارجی نیاز دارد
پیشکسوت استقلال در رابطه با خط هافبک تیمش عنوان کرد: ما در تمام خطوط بازیکنان بسیار خوبی داریم، اما همچنان به یک پلی میکر (بازیساز) تخصصی و ترجیحاً خارجی نیازمندیم. مهدی‌پور هافبک بسیار خوبی است و در خدمت تیم کار می‌کند، اما نیاز داریم فردی مانند فابیو جانواریو یا سرور جپاروف در میانه میدان باشند تا جریان مسابقه را مدیریت کنند و در هنگام نیاز به بازی سرعت بدهد. به جز این مورد استقلال هیچ مشکل خاصی ندارد.
وی در خصوص عملکرد دو بازیکن خارجی استقلال تصریح کرد: خارجی‌های استقلال هماهنگ‌تر شده‌اند و هر دو مقابل پیکان خوب عمل کردند. رودی ژستد بسیار هماهنگ شده و ضربات سر را به خوبی می‌زد یامگا هم در دفاع و حمله مشارکت خوبی دارد البته باید باز هم به آن‌ها زمان و فضا بدهیم تا بیشتر به هماهنگی برسند.
*خلا قایدی در استقلال وجود دارد
نوری درباره خط حمله استقلال اضافه کرد: بعد از رفتن مهدی قایدی خط حمله افت زیادی کرد، زیرا او بازیکن سرعتی، تکنیکی و بسیار خطرسازی بود و در حال حاضر خلأ قایدی در استقلال وجود دارد. البته که نظر کادر فنی تعیین کننده است و این صرفا نظر شخصی من است که ارسلان مطهری می‌تواند بیشتر بازی کند و زوج خوبی با ژستد تشکیل دهد. ارسلان مهاجم بسیار خوب و خطرناکی است و هر خط دفاعی را اذیت می‌کند. حسین‌زاده و یامگا می‌توانند با اضافه شدن به این دو نفر خط حمله بسیار قدرتمندی را شکل دهند.
وی در رابطه با تقابل استقلال با سپاهان تصریح کرد: تقابل با سپاهان یک فینال زودهنگام است و مشخص خواهد کرد کدام تیم لیاقت بیشتری برای قهرمانی دارد. در این دیدار نقش هافبک‌ها بسیار تعیین کننده خواهد بود. سپاهان مانند حریفان قبلی نیست که اگر موقعیتی به دست آورد آن را از دست بدهد. آن‌ها در خط حمله و هافبک بسیار خوب هستند، اما در دفاع کمی مشکل دارند. ان‌شالله بتوانیم این مسابقه بسیار مهم و ۶ امتیازی را ببریم و همچنان در کورس رقابت برای قهرمانی باقی بمانیم.
*مجیدی حرفه‌ای‌تر فکر کرده و در صحبت‌های خود بهتر عمل کند
محمد نوری به نمایندگی جمعی از پیشکسوتان استقلال خطاب فرهاد مجیدی گفت: تمام پیشکسوتان استقلال خیرخواه این تیم هستند و از فرهاد مجیدی می‌خواهم حرفه‌ای‌تر فکر کرده و در مصاحبه‌ها و صحبت‌های خود بهتر عمل کند و حمایت بیشتری از پیشکسوتان استقلال داشته باشد. همه‌ ما دوست داریم استقلال در لیگ برتر و آسیا موفق و قهرمان باشد و کسی دشمن این تیم یا مجیدی نیست و اگر انتقادی هم می‌شود در جهت رفع ایرادات و بهبود شرایط تیم است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید به استقلال کمک کنیم و چه مجیدی سرمربی این تیم باشد چه فرد دیگری، همواره باید حامی این تیم باشیم. هواداران و پیشکسوتان با هیچ فردی مشکل شخصی ندارند و لج نیستند و انتقادات ما در جهت سازندگی و رفع مشکلات است. تیم خوبی داریم و مدعی قهرمانی هستیم اگر حاشیه‌سازان و حسودان مشکل ایجاد نکنند می‌توانیم موفق باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *