کنعانی‌زادگان: هیچ بهانه‌ای جلوی موفقیت ما را نمی‌گیرد

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط چمن محل بازی با سوریه بد است اما هیچ بهانه‌ای برای موفق نشدن تیم ملی وجود ندارد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: بازی های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و هر بازی حکم یک فینال را دارد. امیدوارم در بازی فردا مقابل سوریه نیز با قدرت پیروز شویم.
وی در خصوص بازی با لبنان گفت: زمین تمرینی خوبی نداشتیم. روز اول مچ پایم پیچ خورد. زمین بازی هم شرایط خوبی نداشت اما ما هم‌قسم شدیم که موفق شویم. می‌دانستیم دعای ۸۰ میلیون نفر پشت ماست و خدا را شکر که توانستیم در دقایق آخر پیروز بازی شویم. شرایط جوی بسیار بد بود. یک گل عقب افتادیم و مهم نبود که چه اتفاقی افتاده و خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم. رفته رفته بازی دفاعی‌تر شد و تیم حریف بسیار وقت‌کشی می کرد و در انتهای بازی پزشکان لبنان هم وقت کشی می کردند ولی در نهایت توانستیم دل ایرانی‌ها را شاد کنیم. 
مدافع تیم ملی فوتبال در مورد گل عجیب لبنان گفت: هافبک راست آن‌ها سانتر کرد و فکر می کنم توپ یک متر هم بیرون رفت و همه ما غافلگیر شدیم. همه مدافعان باید بدبین باشند همانطور که مهاجمان باید خوشبین باشند. 
کنعانی‌زادگان درباره بازیسازی مدافعان تیم ملی گفت: من کنار مدافعان بزرگی بازی کردم. از سیدجلال حسینی گرفته تا شجاع خلیل زاده و مدافعان دیگر که از آنها یاد گرفتم. به ویژه دو سه سالی که با پرسپولیس قهرمان لیگ شدیم، عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشتیم و مربیان خوبی کنار ما حضور داشتند. ناگفته نماند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و دستیاران او خیلی خوب تیم های حریف را آنالیز می کنند و با تمرین های بسیار خوب باعث می شوند تا پیشرفت کنیم.با بازی هایی که انجام دادیم، یکی از بهترین خطوط دفاعی تیم‌های آسیایی محسوب می‌شویم.
وی در مورد فضای پیرامون اردوی تیم ملی فوتبال اضافه کرد: ما یک خانواده هستیم و مردم هم پشت ما هستند. شرایط بسیار خوبی داریم. دست (شهاب الدین)عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال خیلی خالی است. دوست دارم ارگان های مختلف و هر کسی که می تواند، به این تیم کمک کند. از صمیم قلب می‌گویم که حتی دوست دارم اگر مقدور است، رییس جمهوری به تمرین تیم ملی بیاید و با ما تمرین کند و به ما قوت قلب بدهد تا با این فوتبال به مردم کمک کنیم زیرا آنها با فوتبال زنده هستند.  
مدافع تیم ملی فوتبال افزود: مشکلات زیاد است اما نمی‌خواهم به آن اشاره کنم. با صعود ما به جام جهانی، دل مردم شاد می‌شود. 
کنعانی‌زادگان ادامه داد: امروز به زمین بازی رفتیم و واقعا زمین بدی است اما این بهانه ای نیست که جلوی پیروزی ما را بگیرد. امیدوارم بتوانیم با این پیروزی صعودمان را قطعی کنیم. 
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا (سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه) از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران رو در روی سوریه قرار می‌گیرد.  این بازی در شهر امان پایتخت اردن برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *