کونته: هدایت تاتنهام افتخار بزرگی است

آنتونیو کونته، سرمربی جدید تاتنهام حضور روی نیمکت این تیم را افتخار بزرگی توصیف کرد.
شایعات حضور در تاتنهام بالاخره دیروز به حقیقت منجر شد و این باشگاه انگلیسی اعلام کرد با آنتونیو کونته برای یک سال و نیم به توافق رسیده است. حالا کونته در مصاحبه ای  با کانال رسمی باشگاه مدعی شد همه تلاش خود را برای جلب رضایت هواداران باشگاه تاتنهام انجام خواهد داد.
آنتونیو کونته گفت: “سرمربی تاتنهام شدن لذت و افتخار بزرگی است و من می خواهم این اعتماد را جبران کنم. فلسفه من بسیار ساده است، ما می خواهیم فوتبال خوب و جذابی برای هوادارانمان ارائه داده و داشتن یک تیم باثبات باشیم، نه پرفراز و نشیب. من فکر می کنم که هواداران تاتنهام شایسته داشتن یک تیم رقابت طلب و خواهان مبارزه هستند و من نیز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا لایق حمایت آنها باشم.
در حقیقت مدیران تاتنهام تابستان گذشته نیز با من تماس گرفتند. اما من با صداقت اعلام کردم به تازگی دو فصل مهم و سخت را با اینتر به پایان رسانده ام. صادقانه فکر می کردم آن مقطع زمان مناسبی برای شروع کاری دوباره در کشور دیگری نبود.
ترجیح دادم منتظر مانده و از حضور کنار خانواده لذت ببرم. تاتنهام یک باشگاه مهم در انگلیس و یک در جهان بوده و استادیوم و زمین تمرین این تیم فوق العاده است. باشگاه و دنیل لووی واقعا خواهان همکاری با من بودند و من فکر می کنم این یک فرصت بسیار خوب و باعث افتخار من است که سرمربی تاتنهام شووم. امروز زمین تمرین را دیده و می‌خواستم کارم را شروع کنم. من در یک باشگاه بزرگ حضور دارم و چنین شرایط میل شما برای انجام کاری مهم برای هواداران این باشگاه را افزایش می‌دهد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *