مهمترین بازی هفته سوم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
آلومینیوم که جمعه شب در آبادان دست به کار مهمی زد و صنعت نفت را شکست داد،این هفته در رقابت‌های لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود. تیمی که فصل گذشته حسابی از اراکی‌ها ضربه خود و نه تنها در لیگ برتر به این تیم باخت بلکه در جام حذفی هم به واسطه ناکامی مقابل مهدی رحمتی و شاگردانش از گردونه کار خارج شد. البته این بازی در حالی برگزار می‌شود که فعلاً قرار است مسابقه بی تماشاگر باشد و همین مسئله باعث اعتراض آلومینیومی‌ها شده است.
داستان فصل قبل
داستان به فصل گذشته باز می‌گردد. زمانی که آلومینیوم اراک میزبان نساجی بود و اعتراضات شدید هواداران آلومینیوم و مواضع آنها علیه ساکت الهامی موجب شد کمیته انضباطی برای آلومینیوم محرومیت در نظر بگیرد. این محرومیت قرار بود در هفته اول فصل جاری هم اعمال شود اما فدراسیون فوتبال تمام دیدارهای هفته نخست را بی تماشاگر اعلام کرد تا شرایط به گونه دیگری پیش برود. حالا فدراسیونی‌ها می‌گویند بازی هفته سوم آلومینیوم با پرسپولیس در واقع محلی برای جبران مافات است و شاگردان مهدی رحمتی باید این مسابقه را بدون حضور طرفدارانشان برگزار کنند.
اعتراض اراکی‌ها
بازیکنان آلومینیوم اراک به شدت نسبت به این مسئله معترض هستند و می‌گویند چنین حکمی عادلانه نیست .آنها معتقدند وقتی فدراسیون فوتبال خودش در هفته اول مسابقات را بدون تماشاگر اعلام کرده دیگر دلیلی ندارد که آلومینیوم اراک تاوان آن را بدهد و در هفته سوم نیز از حضور طرفدارانش محروم شود. اراکی‌ها تاکید دارند استقلال و پرسپولیس مهم ترین تیم‌های لیگ برتری هستند و سالی یکبار به اراک می‌آیند ولی محروم کردن تماشاگران از دیدن این مسابقه و محروم شدن تیم آلومینیوم اراک از نظر آنها لطمه بزرگی به این تیم و هوادارانش وارد می‌کند.البته باید حرف مدیران فدراسیون و سازمان لیگ را هم شنید و یکطرفه به قاضی نرفت.