کارلو آنچلوتی معتقد است که لیگ برتر انگلیس جلوتر از سایر لیگ هاست
رئال مادرید روز شنبه از ساعت ۱۸:۴۵ و از هفته چهارم رقابت های لالیگا میزبان رئال بتیس است؛ دیداری که رقابت بر سر صدرنشینی خواهد بود. 
به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کارلو آنچلوتی در صحبت های پیش از بازی گفت:
بازگشت به برنابئو احساس فوق العاده ای است. سال گذشته لحظات فوق العاده ای را اینجا تجربه کردیم و می خواهیم دوباره آن را تکرار کنیم. مقابل حریف خوبی قرار می گیریم که برای رقابت می آید و امیدوارم که نمایش خوبی ارائه کنیم. ایده ما عوض نشده و می خواهیم همان سیستم و هویت خود را حفظ کنیم. در خانه بیشتر فشار می آوریم و باید بجنگیم. بازی سختی است چون بتیس فوتبال خوبی ارائه می کند و در فرم فوق العاده ای هستند و با اعتماد به نفس بازی می کنند. ما در فرم خوبی هستیم و حالا فصل واقعاً شروع می شود چون هر سه روز یکبار بازی خواهیم کرد. ترکیب تیم آماده رقابت در تمام تورنمنت هاست.
با توجه به دستاوردهایی که فصل گذشته داشته ایم، مدعی هستیم. امسال رقابت داغ تر هم خواهد بود، و رقابت بیشتری در لالیگا وجود خواهد داشت؛ همین مسئله در خصوص لیگ قهرمانان هم صدق می کند. آنجا هیچ تیمی مدعی نیست. نسبت به سال گذشته شک و تردید ها در خصوص ما کمتر شده است. پنجره نقل و انتقالات بسته شد، و ما ترکیب فوق العاده ای داریم، و رقابت خواهیم کرد و سخت خواهیم جنگید.
تفاوت لیگ برتر انگلیس با سایر لیگ ها
چه زمان تمام خواهد شد، نمی دانم. هدف این است که به این لیگ نزدیک تر شویم، کیفیت بازی، جو، ورزشگاه جدید و پرهیز از خشونت را بهبود ببخشیم. لیگ برتر انگلیس به دلیل مسئله حق پخش تلویزیونی جلو افتاده است چون آنها این شانس را داشته اند تا فضای درخشانی را ایجاد کنند. اینجاست که آنها نسبت به لیگ های دیگر برتری دارند.
ادن هازارد
او خوب است و خوب هم کار می کند. نسبت به فصل گذشته نقش بیشتری در تیم خواهد داشت. تنها بعد از ۳ بازی نمی توانید چیزی را ارزیابی کنید.
جایگزین کاسمیرو
بازیکنان با توجه به ویژگی های خود راه را به ما نشان می دهند. کاماوینگا سال گذشته در آن پست بازی کرد و کروس هم بسیار قابل اعتماد است. بستگی به رویکرد ما نسبت به هر مسابقه خواهد داشت. پاس های کروس بسیار تمیز هستند، اگر بازی کمتر تحت کنترل باشد، به انرژی نیاز خواهیم داشت و برای این منظور کاماوینگا و شوامنی را داریم. شوامنی خرید فوق العاده ای است. او جوان است و باید یاد بگیرد. او خیلی خوب دفاع می کند اما باید خود را با ویژگی های خط هافبک ما وفق دهد. بازی در کنار مودریچ و کروس با بازی در کنار والورده و کاماوینگا متفاوت است. بازیکنان جوانی داریم، که انرژی، هوش و جایگیری های درستی دارند. تنها کار سخت ما انتخاب سه نفر برای شروع مسابقه است. بعد از خرید شوامنی هرگز انجام هیچ خرید دیگری را بررسی نکردیم. بازیکنانی پیشنهاد شدند؟ بله.
لوکا مودریچ و کریم بنزما 
آینده آنها بسیار روشن است. اگر بخواهند بمانند تا پایان دوران بازی خود اینجا خواهند بود. همین امر در مورد کروس و ناچو هم صدق می کند. این چیزی است که باشگاه می خواهد.
دنی سبایوس
او می داند چقدر برای ما مهم است. ما از او استفاده خواهیم کرد، بنابراین تصمیم گرفت که بماند. او می داند که دوستش داریم.
 مارکو آسنسیو
او خوشحال است که می ماند. آسنسیو فصل گذشته بسیار خوب بود. در این فصل هم دقایق خود را خواهد داشت، اما این در خصوص تمام بازیکنان صدق می کند.