باشگاه مس رفسنجان ممکن است دستخوش اتفاقات تازه‌ای شود.
 مس رفسنجان رفته رفته به نامی آشنا در فوتبال ایران تبدیل می‌شود و موفقیت این تیم در سه سال اخیر چشمگیر و غیر قابل باور بوده است.
قهرمانی در لیگ یک و صعود مقتدرانه به لیگ برتر، حضور در نیمه بالای جدول در سال اول صعود و قرار گرفتن در رتبه ششم در سال دوم نشان می‌دهد که رفسنجانی ها دژ جدیدی در فوتبال ساخته اند که نزدیک شدن به آن کار هر تیمی نیست!
حالا اما خبرهای نگران کننده ای از این باشگاه به گوش می‌رسد. فشارها و مشاوره های غلط و هدفدار در مورد باشگاه مس رفسنجان به مدیریت جدید شرکت صنایع مس ایران، کمی حاشیه ساز شده و ممکن است قطار سریع‌السیر فوتبال رفسنجان به زودی از ریل خود خارج شود .
مدیریت بی حاشیه مجید زین‌الدینی در مس رفسنجان در سال‌های اخیر کار را برای کادر فنی و تیم فوتبال مس رفسنجان راحت کرده بود اما حالا با تغییراتی که ممکن است اتفاق بیفتد فوتبال رفسنجان و باشگاه مس باید در مسیر جدیدی حرکت کنند که انتهای نامعلومی دارد.
مس رفسنجان که در سال سوم حضور در لیگ برتر با بستن تیمی قدرتمند آماده خلق یک افتخار جدید می‌شد حالا با یک چالش عجیب و پیش بینی نشده رو به روست.
آنها که در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد قابل قبولی داشتند حالا با فشار و مشاوره های عجیب ممکن است نفر اول مدیریت باشگاه خود را از دست بدهند؛ موضوعی که به هیچ وجه پس از سه سال عالی و پیشرفت دائمی در مس قابل باور نیست.
امین زیدآبادی