ادامه کار مهدوی کیا در گروی رضایت کمیته فنی

نشست امروز کمیته فنی به دلیل عدم حضور مهدی مهدوی کیا به تیم ملی امید اختصاص پیدا نکرد و اعضا به بررسی سوابق گزینه های تیم ملی جوانان پرداختند.
در نهایت هم از بین ۹ گزینه مطرح شده برای تیم ملی جوانان صمد مرفاوی سرمربی و مربی اسبق استقلال به این سمت برگزیده شد. اما در پایان نشست ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی، در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون تیم ملی امید به موضوع مهمی اشاره کرد. اینکه مهدی مهدوی کیا برای ادامه حضور در تیم امید باید به نشست کمیته فنی بیاید و از همه مهم‌تر به کمیته فنی برای هدایت تیم امید برنامه بدهد.
ابراهیم قاسمپور در بخشی از صحبت هایش گفت:« مهدوی کیا به آلمان رفته و قرار شد در جلسه ای با حضور خودش صحبت کنیم. باید ببینیم کی بر می گردد. اگر قرار باشد به کارش ادامه بدهد که در این مورد باید تصمیم گیری شود، باید برنامه‌اش را بدهد و صحبت هایی هم در مورد این تورنمنت که تیم حذف شد داشته باشیم.»
تصمیم‌گیری در مورد ادامه کار مهدوی کیا و شنیدن برنامه‌های آتی او از سوی کمیته فنی که توسط ابراهیم قاسمپور مطرح شد یک روند طبیعی است. به این خاطر مهدی مهدوی کیا زمانی که از سوی عزیزی خادم به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد این کمیته فنی در فدراسیون فوتبال تشکیل نشده بود و پس از آن مقرر شد تا انتخاب مربی برای همه تیم های ملی بر عهده این کمیته باشد. به این صورت که کمیته ها مربی مد نظر خود را به کمیته فنی معرفی می‌کنند و کمیته فنی از بین گزینه های معرفی شده مربی نهایی را انتخاب می کند. البته در نهایت هم اعضای هیات رییسه باید نظر کمیته فنی را تایید کنند. در غیر اینصورت کمیته فنی مجبور به معرفی گزینه جدیدی به اعضای هیات رییسه است.
رییس کمیته ملی المپیک و هم چنین دبیر کل فدراسیون فوتبال از مهدی مهدوی کیا حمایت کرده اند اما مهدی مهدوی کیا برای ادامه کار با تیم امید باید در نشست کمیته فنی حاضر شود و دلایلش برای حذف تیم امید از بازی های ازبکستان قانع کننده باشد. از سویی برنامه هایش برای ادامه کار در تیم امید نیز باید مورد قبول اعضای کمیته فنی قرار گیرد؛ در غیر اینصورت ادامه حضور مهدی مهدوی کیا در تیم امید به چالش کشیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *