به نظر شما از توی خونه هم میشه صادرکننده شد ؟ جواب بله است !!!
به گزارش خبرگزاری ایرنا : “پوران خوش‌قلب” از شهر گنبدکاووس به‌جای محدود شدن به کارهای خانگی، در تولید میوه خشک، دمنوش و … با همکاری بانوان روستایی، به یک کارآفرین و صادرکننده موفق تبدیل شده است.
»»» اگر شما هم دوست دارید که به عنوان یک صادرکننده موفق شناخته بشید، کافیه همین حالا عدد ۷۵ رو به ۱۰۰۰۹۸۸۰ پیامک کنید و با دریافت مشاوره رایگان به این کسب و کار سودآور ورود کنید «««
با هم راز موفقیت این بانوی ایرانی را میخوانیم :
خانواده و دوستانم فکر می‌کردند بهترین کار برای یه خانم خانه دار ، خیاطی و دوخت لباس است، اما من حس می‌کردم که توانایی‌های بیشتری دارم و بدون اینکه سرمایه خاصی داشته باشم با همکاری دو خانم دیگه تولید قارچ خوراکی (صدفی) رو شروع کردیم.
با تلاش و کسب دانش ، تصمیم گرفتم که یک سوله برای شستشو و بسته‌بندی سبزی‌های تازه و خشک اجاره کنم. با گرفتن مجوزهای لازم ، سرمایه شخصی و وام بانکی به اشتغالزایی برای ۷ خانم دیگه پرداختم.
بعد از یک سال با همسرم تصمیم گرفتیم ، یک کارخانه بسته‌بندی میوه خشک راه‌ بندازیم. کارمون با پوست کندن و خشک کردن باقلا و نخود فرنگی آغاز شد و بعد از اون محصولات را به رستوران‌ها و فروشگاه‌های مشهد و تهران ارسال کردیم…
خداروشکر در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چیپس میوه(میوه خشک) در ایران هستیم  و محصولات ما در تمامی کشور و برخی از کشور های همسایه صادر میشه.
»»» پس اگه شما هم میخوای بدون سرمایه اولیه وارد عرصه صادرات واردات بشی و کسب و کارت رو توسعه بدی همین حالا عدد ۷۵ را به ۱۰۰۰۹۸۸۰ پیامک کن «««
اما این دانش رو از کجا میشه بدست آورد ؟
موسسه برهان با طراحی دوره‌ی “مدیریت صادرات و واردات یا DBA”، تصمیم گرفته به کسانی که در زمینه صادرات و واردات دانش و تجربه ای ندارند، در زمینه مشتری‌یابی ، بسته‌بندی ، حمل و نقل و ترخیص کالا آموزش‌های حرفه‌‌ای و کاربردی ارائه بده.
شما در دوره DBA، با شیوه‌های پرزنت محصول در بازار ، بازاریابی اینترنتی و پیدا کردن مشتری هدف به طور جامع و کامل آشنا میشید تا بتونید از فرصت‌های سودآور حوزه صادرات و واردات نهایت استفاده رو ببرید. 
تازه در پایان دوره ، شما گواهینامه “مدیریت صادرات و واردات DBA ” را دریافت می‌کنید که توسط وزارت علوم تأیید شده و امکان ترجمه، تأیید قوه قضائیه، وزارت امور خارجه و استعلام در سامانه Heis رو هم داره.
 در این دوره، مطالبی از قبیل:

  • تحقیق، فروش و بازاریابی بین‌المللی
  • اصول مذاکره و رفتار در جلسات تجاری
  • نقش ارزهای دیجیتال در تجارت
  • پیش‌بینی نرخ ارز
  • و مسائل گمرکی و ترخیص کالا مورد بررسی قرار می‌گیرند.

کلاس‌های ما به صورت آنلاین برگزار می‌شه پس امکان ثبت نام برای متقاضیان سراسر کشور وجود داره.
شرایط پرداخت اقساط ، مشارکت نوشتاری ، صوتی و تصویری ، دسترسی به فایلهای ضبط شده از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.
پیشنهاد ویژه : از امروز تا ۲۹ اسفند ماه زمان دارید تا با ارسال عدد ۷۵ به ۱۰۰۰۹۸۸۰ آخرین دوره
“مدیریت صادرات واردات” در سال ۱۴۰۲ را با ۶ میلیون تومان کمتر ثبت نام کنید.
این تخفیف دیگر تکرار نخواهد شد  !!!