استقلال یک – تراکتور صفر؛ تا دقیقه 65

هفته سوم لیگ برتر ایران
 
استقلال ۱

ارسلان مطهری (۵۴)

تراکتور ۰

شرح گل:
استقلال یک – تراکتور صفر (دقیقه ۵۴: ارسلان مطهری): کرنر ارسالی مهدی مهدی پور به روی دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن با ضربه ای زلاتانی به توپ ارتفاع داد که در دهانه دروازه، این ارسان مطهری بود که ضربه سری دیدنی و در شرایطی کاملا دشوار، گل نخست بازی را وارد دروازه اخباری کرد.

کارت زرد:
جعفر سلمانی (۹)

عبدالله ناصری (۲۴)

محمدحسین مرادمند (۴۳)

لحظات حساس:
دقیقه ۱۱: یک ارسال به درون محوطه جریمه استقلال با ضربه سر مرادمند همراه بود که پیمان بابایی توپ برگشتی را با ضربه برگردان به سمت دروازه حسینی زد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: شوت سنگین وریا غفوری از پشت محوطه جریمه را محمدرضا اخباری به زیبایی مهار و راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۸:  کار عالی وریا غفوری با پاس او به دانشگر همراه شد و ارسال او با ضربه سر یامگا با اختلافی اندک از کنار دروازه تراکتور به اوت رفت.
دقیقه ۳۱: یک ضدحمله خوب برای تراکتور به دست آمد و در شرایطی که ۳ مهاجم تبریزی ها در تقابل با ۲ مدافع استقلال قرار گرفته بودند، اما سیاوش یزدانی با یک قطع توپ به موقع، مانع از تک به تک شدن مهاجم تراکتور با حسینی شد.

دقیقه ۴۱: دانشگر با دیدی خوب، جعفر سلمانی را در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ کرد. این بازیکن نیز با یک ارسال زمینی به دهانه دروازه، امیرحسین حسین زاده را صاحب توپ کرد و این بازیکن در حالیکه مقابل دروازه صاحب بهترین بخت گلزنی آبی ها در نیمه اول شده بود، نتوانست ضربه خوبی را به توپ وارد کند و شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: پاسکاری خوب استقلالی ها پشت محوطه جریمه به حسین زاده رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافع تراکتور راهی کرنر شد. کرنر ارسالی مهدی پور نیز در دهانه دروازه به رسید که دانشگر ضربه سر این بازیکن به همانجایی رفت که اخباری حضور داشت و توپ را مهار کرد.
دقیقه ۵۱: پاس در عمق و پشت مدافعین واسعی به سامان نریمان جهان رسید و ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

این بازی در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است… 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *