اسپانیا دیگر فرصت اشتباه ندارد

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا تاکید کرد ذهن بازیکنان این تیم نباید به نتیجه بازی سوئد منحرف شود.
شرایط برای صعود اسپانیا به جام جهانی بغرنج شده است. در حال حاضر سوئد با ۱۵ امتیاز در رده اول گروه قرار داشته و لاروخا با کسب دو امتیاز کمتر، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. تیم ملی اسپانیا فردا شب در دیداری حساس به مصاف یونان می رود و لوییس انریکه در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد تیمش هیچ فرصت برای اشتباه کردن در این مقطع ندارد.

لوییس انریکه گفت: “تیم ملی یونان سیستم تاکتیکی خود را تغییر داده و به لطف این رویکرد بازی های بسیار خوبی انجام داده است. من مشتاقانه منتظر تقابل با یونان با انگیزه در حضور هواداران این تیم هستم. این تیم از نظر دفاعی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آنها به خوبی می دانند باید در زمین چه کاری انجام دهند.
فقط یک بازی در آتن مقابل یونان برگزار می شود و فکر کردن به چیز دیگری ما را از مهمترین هدف مان منحرف می کند.  نباید فراموش کنیم فرصت هیچ اشتباهی از سوی ما وجود ندارد. اسپانیا باید مجبور است در هر مسابقه ای پیروز شود
این تیم نشان داده که تحت فشار همیشه عملکرد خوبی داشته است و بدون فشار که ما تیم ملی اسپانیا نبودیم. من از ۱۹ سالگی در فوتبال فشار زیادی را تحمل کرده ام. می روم. بعد از تماشای تمرین تیم، تنها باید اعتماد به نفس خودم را به بازیکنان منتقل کنم. مسئولیت ما این است که بهترین نماینده برای کشورمان باشیم وفشار و مسئولیت در چنین شرایطی همیشه وجود دارد.
بازی با یونان و دانستن نتیجه مسابقه سوئد؟ من ترجیح می دادم هر دو مسابقه همزمان بازی کنم. نتیجه بازی دیگر برای ما مهم نیست و سرنوشت ما به خودمان و عملکرد تیم وابسته است. باید با تمرکز در زمین حاضر شده و به دنبال کسب پیروزی باشیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *