اعتراف کاپیتان درباره مشکل بزرگ پرسپولیس

پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و در مورد این مسئله تحلیل و تفسیرهای زیادی مطرح می‌شود.
در مورد مسائل فنی پرسپولیس زیاد حرف زده شده و قطعاً خیلی از استدلال‌ها هم درست است. با این حال به‌نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس تا حدودی با ضعف بدنی هم مواجه هستند.
افت تعدادی از سرخپوشان در نیمه‌های دوم مسابقاتی که این فصل دیده‌ایم کاملا ملموس بوده و امید عالیشاه هم بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان این مسئله را تأیید کرد. عالیشاه که ۲ بازی اخیر را به‌دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده، پس از دیدار با تیم سیرجانی گفت: «امیدوارم در طول تعطیلات مشکل بدنی تیم حل شود.»
به‌نظر می‌رسد امسال برنامه‌های آماده‌سازی پرسپولیس در پیش‌فصل تحت‌تأثیر ۲ بازی آسیایی با استقلال تاجیکستان و الهلال قرار گرفت و سرخپوشان نتوانستند برنامه‌های بدنسازی را به‌طور کامل و دقیق انجام بدهند. همین مسئله هم باعث شده افت بدنی سرخ‌ها در دقایق پایانی مسابقات توی ذوق بزند.
در همین بازی با گل‌گهر، بازیکنی مثل عیسی آل‌کثیر به وضوح در دقایق پایانی دچار مشکل شده بود. این در حالی است که بدنسازی خوب سرخ‌ها، یکی از دلایل موفقیت آنها در فصول اخیر بوده است.
در تمام این سال‌ها پرسپولیس با توجه به حضور مستمرش در لیگ قهرمانان آسیا و پیشروی تا مراحل بالای این مسابقات، بیش از همه تیم‌های ایرانی بازی کرده، اما هرگز با وضعیتی شبیه امروز دست به گریبان نبوده است. باید دید تعطیلی ۲ هفته‌ای لیگ باعث حل این مشکل می‌شود یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *