هافبک ایرانی الوکره ابراز امیدواری کرد در بازگشت به میادین بتواند همراه تیمش به موفقیت برسند.
  امید ابراهیمی که پس از یک دوره مصدومیت طولانی مدت دوباره با آسیب دیدگی مواجه شد و مجددا یک ماه و نیم از میادین فاصله گرفت، هفته گذشته در جریان دیدار مقابل السد ۹۰ دقیقه به میدان رفت و نشان داد دوباره به شرایط خوبی بازگشته و می‌تواند به تیمش در هفته‌های باقی‌مانده تا پایان فصل کمک کند.
این هافبک ایرانی که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ۹ بار به میدان رفته و توانسته دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، از ساعت ۲۲:۱۵ امشب در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن مقابل تیم رده نُهمی الشمال قرار می‌گیرد و امیدوار است با برتری در این دیدار ۳۰ امتیازی شوند و اختلاف دو امتیازی با الغرافه رده چهارمی را جبران کنند.
امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره، در صحبت‌هایی که قبل از دیدار امشب مقابل الشمال انجام داده، این بازی را سخت توصیف کرد و افزود: با توجه به اهمیت امتیازگیری و حساسیت مسابقات، آماده کسب موفقیت هستیم و می‌خواهیم دوباره به روند پیروزی‌هایمان برگردیم.
او ادامه داد: در یک هفته گذشته تمرینات پرقدرتی پشت سر گذاشتیم و الان آمادگی کامل برای دیدار مقابل الشمال داریم. روز مهمی درانتظار ما خواهد بود و البته تیم حریف هم با توجه به توانایی‌های بالای فنی و بدنی، نمایش قابل احترامی دارد ولی ما مصمم به کسب برد هستیم.
هافبک ایرانی الوکره به مصدومیت اخیرش هم اشاره کرد و گفت: بازگشت من به میادین آنطور که برخی انتظار داشتند، راحت نبود. چراکه بین سه تا چهار ماه غیبت داشتم و در آخرین مسابقه (مقابل السد) توانستم به شرایط آمادگی خوبی از نظر بدنی و فنی برسم و اکنون ۱۰۰ درصد آماده هستم. امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده بتوانم تیمم را در مسیر رسیدن به پیروزی کمک کنم تا فصل را به بهترین شکل تمام کنیم؛ به ویژه اینکه هر مسابقه برای ما یک فینال خاص به حساب می‌آید و نمی‌خواهیم حتی یک امتیاز هم از دست بدهیم.