فرهاد مجیدی نسبت به وقت کشی تیم البطائح و همچنین داوری این دیدار اعتراض کرد.
فرهاد مجیدی فصل جدید رقابت های لیگ امارات را با شکست آغاز کرد. سرمربی سابق استقلال که هدایت اتحاد کلبا را بر عهده گرفته، در گام اول مقابل تیم تازه صعود کرده البطائح با ۲ گل تن به شکست داد. او در پایان این دیدار نسبت به داوری مسابقه و وقت کشی حریف معترض بود.
پس از دیدار روز گذشته، دبی الریاضیه به شکست تیم اتحاد کلباء پرداخت و صحبت های سرمربی ایرانی این تیم را پس از دیدار روز گذشته اینگونه پوشش داد:
فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلباء (ببرها) از وقت کشی حریف در دیدار افتتاحیه لیگ حرفه ای ادنوک گلایه کرد. البطائح با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ببرها در اولین بازی خود در این رقابت ها، به یک شاهکار تاریخی دست یافت.
مجیدی پس از این بازی تاکید کرد: این دیدار به سطح فنی و کیفیتی که انتظار داشتیم، نرسید چرا که زمین خوردن های بازیکنان حریف باعث وقت تلفی زیادی شد.
این سرمربی ۴۶ ساله خاطرنشان کرد: زمان واقعی بازی از ۴۵ دقیقه تجاوز نکرده است. چرا که تیم حریف مدام در حال وقت کشی بود.
مجیدی با انتقاد از داور مسابقه توضیح داد: با وجود تکرار این وضعیت و اتلاف وقت حریف، اما داور این دیدار فقط یک بار به بازیکنان البطائح هشدار داد.
سرمربی ایرانی با تبریک این پیروزی به حریف خود در این خصوص افزود: به البطائح تبریک می گویم اما نمی توان در هر مسابقه به این شکل به پیروزی رسید.
مجیدی با وجود شکست در این بازی، از سطح کیفی و بازیکنان جوانی که در رویارویی با البطائح برای اتحاد کلبا به میدان رفتند، تمجید کرد و گفت: آنها برای رسیدن به سطح کیفی مورد نیاز به انجام مسابقات متعدد و کسب تجربه بیشتری نیاز دارند.