ماسیمیلیانو آلگری گفت قصد یوونتوس پیروزی مقابل آتالانتا بود اما از نتیجه به دست آمده نیز راضی است
ماسیمیلیانو الگری از تساوی یوونتوس در خانه آتالانتا رضایت دارد اما همچنان تیمش را مدعی کسب قهرمانی سری آ نمی‌بیند.
در هفته بیست و پنجم سری آ، یوونتوس مهمان آتالانتا بود که با گل دقیقه ۲+۹۰ دنیلو، بیانکونری بازی باخته را با تساوی ۱-۱ عوض کرد.
ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در مصاحبه با DAZN در خصوص تساوی برابر آتالانتا گفت:
باختن در دیداری که در آن خوب بازی کردیم، می‌توانست بسیار ناامیدکننده باشد. در زمینه تمام‌کنندگی و زدن ضربات آخر، اشتباهاتی داشتیم. پیش از پایان نیمه اول، سه صحنه ترس‌ناک را تجربه کردیم چرا که توپ را مفت لو دادیم و ضدحمله خوردیم. دو مرتبه، دلیخت مانع گل خوردن تیم شد. نیمه دوم کمی بهتر شدیم اما به شکلی متناقض، وقتی که گل می‌خواستیم، توپ‌ها را بیش‌تر لو می‌دادیم. آتالانتا خوب حمله کرد و مالینوفسکی گل زیبایی به ثمر رساند اما خوب شد که دنیلو گل مساوی را زد. 
سرمربی یوونتوس در خصوص اتفاقات این بازی ادامه داد:
مک کنی فضاهای زیادی برای دیبالا و موراتا خلق کرد. بازیکنان ما مثلث‌های خوبی خلق می‌کردند. با این حال در مقاطعی از بازی، خیلی فشرده می‌شدیم و نمی‌توانستیم بازی را باز کنیم. آتالانتا خیلی تهاجمی بود و این یعنی باید توپ را خیلی سریع پشت سر آن‌ها می‌انداختیم. این بازی خیلی جذاب بود. ما ۱-۰ عقب افتادیم و در خطر شکست بودیم اما امتیاز مهمی کسب کردیم. می‌خواستیم ببریم اما می‌دانستیم آتالانتا قوی است و خوشحالیم که روند شکست‌ناپذیری‌مان را حفظ کردیم. نیمکت‌نشینی زکریا؟ فضاهای زیادی برای حمله وجود داشت و مک کنی خیلی خوب بازی کرد. زکریا در دو بازی گذشته به میدان رفته بود و به بازیکنانی تازه‌نفس نیاز داشتیم.   
با این تساوی، می‌توان گفت در سیزده هفته به پایان سری آ، یوونتوس دیگر شانسی برای قهرمانی در سری آ ندارد زیرا آن‌ها هم اکنون با میلان صدرنشین ۹ امتیاز فاصله دارند. در صورتی که اینتر بازی معوقه‌اش را ببرد، به صدر جدول صعود می‌کند و فاصله یووه با صدرنشین به ۱۱ امتیاز می‌رسد.
الگری در خصوص از بین رفتن شانس قهرمانی تیمش گفت: 
حضور نداشتن ما در کورس اسکودتو از قبل مشخص بود. نسبت به سه تیم بالای جدول خیلی عقب هستیم اما باید امتیازات باقی‌مانده را جمع‌آوری کنیم. فقط باید عملکردمان را بهتر کنیم و گامی رو به جلو برداریم. وقتی که فرصت گلزنی داریم، باید ضربه آخر را بهتر بزنیم. این چیزی است که واقعا باید در آن بهتر شویم. فکر می‌کنم در ۱۰-۱۲ سال آخر تنها باری که تیم دارنده بهترین خط دفاع قهرمان اسکودتو نشد، یوونتوسِ مائوریتزیو ساری بود. در ماه سپتامبر گفته بودم اینتر شانس اصلی قهرمانی است. با احترام به میلان و ناپولی، همچنان حس می‌کنم اینتر قو‌ی‌ترین تیم لیگ است و شانس اصلی قهرمانی به شمار می‌رود. در حال حاضر اینتر قوی‌تر از یوونتوس است. امتیازات زیادی را در شروع فصل از دست دادیم. اگر چهار امتیاز بیشتر کسب می‌کردیم، می‌توانستیم بیش‌تر لذت ببریم اما آن امتیازها را نداریم و در جایگاه کنونی هستیم.