این سرمایه‌گذار ترک، به در دست گرفتن مالکیت چلسی خوشبین است. 
محسن بایراک میلیاردر اهل کشور ترکیه مدعی شده است که فاصله چندانی تا خریدن باشگاه چلسی از رومن آبراموویچ ندارد. 
به نقل از دیلی میل، بایراک که قبلا گفته بود مذاکرات را در این راستا آغاز کرده است، اینک در مصاحبه با Oda TV گفته که مذاکرات پیشرفت خوبی داشته است. 
ما به مرحله خاصی رسیده‌ایم. دپارتمان حقوقی و اقتصادی ما، روز پنجشنبه در لندن با طرف مقابل گفتگو خواهد کرد. در حال حاضر شرایط از این قرار است. مردم در این خصوص حرف می‌زنند. ما در مذاکرات پیشرفت داشته‌ایم و جهانیان بر این باورند که ما ۹۰ درصد برای تکمیل این معامله شانس داریم. آبراموویچ هم چنین باوری دارد. 
مشتریان جدید چلسی؛ از ترکیه تا آمریکا
این در حالی است که رقم پیشنهادی بایراک به آبراموویچ کمتر از ۳ میلیارد پوند درخواستی آن مالک روس است. در رسانه‌های بریتانیا گفته می‌شود پیشنهاد بایراک حدود ۲.۵ میلیارد پوند بوده است. خود او در این خصوص اضافه کرد:
رقم پیشنهادی را به شما نخواهم گفت. ما باید این فرایند را خیلی خوب مدیریت کنیم؛ در غیر این صورت شکست خواهیم خورد. کشورهایی در دنیا هستند که نمی‌خواهند ترکیه این باشگاه را بخرد. اجازه بدهید رقم پیشنهادی مخفیانه بماند. بگذارید ابتدا تا روز پنجشنبه به توافق برسیم. ما آن رقم (۲.۵ میلیارد پوند) را به رسانه‌های بریتانیایی اطلاع ندادیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که رقم پیشنهادی ما کمتر از آن است.