پرویز برومند درباره دروازه‌بان تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی قطر نظر متفاوتی داشت و سیدحسین حسینی را برای این پست انتخاب کرد.
پرویز برومند، دروازه بان سال های نه چندان دور استقلال و تیم ملی ایران مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت.
در شب‌نشینی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس، پرویز برومند تنها دروازه‌بان حاضر بود! در گفتگوی کوتاهی که با پرویز برومند در حاشیه این شب‌نشینی داشتیم، از او درباره دروازه‌بان تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی پرسیدیم.

 کنار من پرویز برومند، دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ نشسته است. آقای برومند به عنوان یک دروازه بان، اگر شما جای اسکوچیچ بودید دروازه تیم ملی را در جام جهانی به علیرضا بیرانوند می دادید یا امیر عابدزاده؟ چرا؟
 فکر می کنم اسم یکی دو نفر دیگر را جا انداختید. سیدحسین حسینی از بهترین دروازه بان های کشورمان که با کمترین گل خورده یکی از عوامل قهرمانی استقلال بود. همچنین آقایان اخباری و نیازمند هم هستند که در تیم ملی نام شان مطرح است. سوال شما را اینطور کامل کنم که چه کسی درون دروازه بایستد، بهتر است؟ تا این لحظه نظر من روی حسینی است. در لیگ مان عملکرد فوق العاده ای داشته است. نمی شود از تجربه بیرانوند هم گذشت. امیر عابدزاده هم در اسپانیا بازی می کند. الان شرایط فوق العاده سختی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی و فیکس شدن است. به اسکوچیچ حق می دهم در این رابطه. ما صد و بیست، سی روز تا جام جهانی زمان داریم. فرصت را داریم از دست می دهیم. سوال شما پست تخصصی خود بنده بوده، تا آن روز باید ببینیم کدام یک از دروازه بان ها از لحاظ روحی، روانی و آمادگی جسمانی در وضعیت بهتری هستند تا از آنها استفاده کنیم.
 اگر نظر بنده را بخواهید، می گویم سیدحسین حسینی. اگر جام جهانی همین فردا بود و ما باید فردا با یک تیمی بازی می کردیم، می گفتم آقای حسینی. اما جام جهانی صد و بیست، سی روز دیگر است. ما نه اردوی مناسبی داشتیم، نه تدارکات خوب، امیدوارم در ادامه اردوهای مناسبی داشته باشیم. البته انشاالله ماشاالله گفتن ما به قدری زیاد شده که رو به پسرفت می رویم تا پیشرفت. در هرحال انشاالله اردوها و تدارکات خوبی داشته باشیم تا مربی با بهترین فکر و تصمیم به جام جهانی برود. آرزوی من و تمامی هم میهن های عزیزم کسب موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ است.