ترفند ویژه باشگاه برای ندادن پول قرارداد بازیکن

اتلتیکومادرید با یک ترفند ویژه رفتاری با آنتوان گریزمن دارد که مجبور نشود پول قرارداد او را به بارسلونا بدهد.
اتلتیکومادرید با یک ترفند ویژه رفتاری با آنتوان گریزمن دارد که مجبور نشود پول قرارداد او را به بارسلونا بدهد.
آنتوان گریزمن، مهاجم اتلتیکومادرید در این فصل که به طور قرضی از بارسلونا به اتلتی پیوسته است، یک بند ویژه در قرارداد خود دارد که طبق آن اتلتیکو مادرید باید ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا بدهد اما مدیران روخی بلانکو و دیگو سیمئونه با ترفندی ویژه به شکلی رفتار می کند که این ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا داده نشود. در یکی از بندهای قرارداد قرضی گریزمن با اتلتیکومادرید آمده است که اگر این بازیکن در ۵۰ درصد بازی‌هایش در اتلتیکومادرید، بیش از ۴۵ دقیقه بازی کند، اتلتیکومادرید باید ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا بابت گریزمن پرداخت کند.
با اطلاع از این موضوع مدیران اتلتیکو به دیگو سیمئونه توصیه کرده‌اند که به شکلی به گریزمن بازی دهد که این بند ویژه فعال نشود. در واقع سیمئونه همواره سعی می‌کند طوری به مهاجم فرانسوی بازی دهد که این بازیکن کمتر از ۴۵ دقیقه در زمین حضور داشته باشد. سرمربی اتلتیکومادرید به آنتوان گریزمن مقابل ختافه ۲۸ دقیقه بازی داد. مقابل ویارئال این بازیکن ۲۸ دقیقه بازی کرد و در مقابل والنسیا هم ۲۶ دقیقه قرصت برای بازی به دست آورد! در واقع در تمام بازی‌ها سیمئونه مراقب دقایقی که این بازیکن به میدان می‌رود هست تا در ۵۰ درصد بازی‌ها بیش از ۴۵ دقیقه به میدان نرود!
جالب اینکه گریزمن در همین دقایق کمی که مقابل والنسیا داشت، گل پیروزی اتلتیکو مادرید را به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی فعلاً به این شرایط اعتراض نکرده و واکنشی نشان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *