ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا، توافق اولیه با یوونتوس را قبول ندارد و دستمزد بیشتری از این تیم طلب کرده است.
یک سال قبل و با اصرار رونالد کومان بود که ممفیس دیپای بعد از جدایی از باشگاه لیون، راهی نوکمپ شده و لباس بارسلونا را به تن کرد. این مهاجم گلزن در ماه های ابتدایی حضورش در لالیگا نمایش خوبی داشت و به مهم ترین گلزن بارسا تبدیل شده بود، اما ورود ژاوی به رختکن و اضافه شدن مهاجمانی مانند فران توریس و پی‌یر آمریک اوبامیانگ، باعث شد نام دیپای در سایه قرار بگیرد و حالا جدایی او از بارسلونا قطعی شده است.
مدیران بارسلونا در تلاش هستند نام ممفیس دیپای، مهاجم ۲۸ ساله و هلندی خود را تنها پس از یک سال و به دلیل مشکلات مالی را از لیست خارج کرده و با فسخ قرارداد، زمینه انتقال آزاد او را فراهم کنند. پس از از عدم موفقیت در توافق با آلوارو موراتا، برای جذب ممفیس دیپای اقدام کرده و در روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای با این بازیکن داشته است. اما جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد یوونتوس هنوز از نظر شخصی با دیپای به توافق نرسیده و ممکن است این انتقال در لحظات پایانی منتفی شود.
بیانکونری به این بازیکن در ابتدا با قراردادی دو ساله به ارزش شش میلیون یورو خالص در هر فصل به توافق رسیده بود، اما به نظر می رسد دیپای حالا خواهان دستمزد بیشتری شده و در واقع زیر توافق اولیه خود با باشگاه یوونتوس زده است. البته مذاکرات این وینگر تکنیکی با بیانکونری همچنان ادامه دارد و مدیران باشگاه ایتالیایی امیدوارند دیپای دوباره مطالبات خود را کاهش داده و با همان رقم قبلی، با آنها به توافق برسد.