منتظر محمد، بازیکن جدید آبی های پایتخت در نخستین صحبت هایش با دوربین باشگاه گفت: عرض سلام و ارادت خدمت هواداران بزرگ استقلال. خیلی خوشحالم که با تیم بزرگ استقلال که دو بار در آسیا به قهرمانی دست یافته و سابقه قهرمانی در لیگ داخلی را دارد، قرارداد بستم.
او ادامه داد: از هواداران استقلال تشکر می کنم که از بدو ورودم به ایران، مورد حمایت آنها قرار گرفتم. امیدوارم بتوانم با تلاش بیشتر، محبت و حمایت هواداران را جبران کنم.
منتظر اظهار داشت: در مورد لقب کنوش (به معنای زبر و زرنگ) که در عراق به من داده اند، به زمانی برمیگردد که در آکادمی مرحوم عمو بابا (سرمربی سرشناس عراق) حضور داستم. از کودکی این لقب را داشتم و در تمام تیم های پرطرفدار و تیم ملی این لقب همراه من است.
مصطفی محمد، برادر بزرگتر منتظر که او را در سفر به تهران همراهی کرده، در این خصوص اظهار داشت: قبل از هر چیز خیلی خوشحالم که برادرم با تیم بزرگ استقلال قرارداد امضا کرده است. استقلال تیم بزرگی در آسیا است و همانطور که همه می دانند، چهار سال قبل می خواستم با این تیم قرارداد ببندم. اما یک سری مسائل مانع از حضورم در استقلال شد.
او در پایان گفت: حالا برای برادرم در تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می کم. امیدوارم سال خوبی برای تمام بازیکنان استقلال باشد.