تیم ملی والیبال ایران عصر امروز سه شنبه یک جلسه تمرین توپی را پیش از بازی با هلند برگزار کرد. تیم ملی والیبال ایران که در دو مسابقه رقابت های قهرمانی جهان مقابل تیم های ملی آرژانتین و مصر به پیروزی رسیده است، خود را برای سومین مسابقه مقابل هلند آماده می کند.
در همین راستا امروز شاگردان عطایی یک جلسه تمرین توپی با نشاط را در شهر لیوبلیانا برگزار کردند. در این بازیکنان ابتدا زیر نظر یاناس گرم کردند و در ادامه زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند تا برای بازی فردا مقابل هلند آماده شوند.
ملی پوشان در تمرین امروز به دو دسته تقسیم شدند؛ بازیکنانی که در بازی روز گذشته در ترکیب اصلی قرار داشتند پس از گرم کردن راهی سالن وزنه شدند و سایر نفرات زیر نظر کادر فنی به کار با توپ مشغول شدند.
این در حالیست که بهروز عطایی و علیرضا طلوع کیان امروز برای تماشای دیدار تیم های ملی کوبا و ژاپن به سالن مسابقه رفتند و همزمان با شروع تمرین ملی پوشان در سالن تمرین حضور پیدا کردند؛ این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود نماینده قاره آسیا خاتمه پیدا کرد. تیم ملی هلند هم در سالن کناری همزمان با تیم ایران یک جلسه تمرین توپی برگزار کرد.
شاگردان بهروز عطایی که صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی شده است، ساعت ۲۰ روز چهارشنبه نهم شهریور در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی و برای کسب صدرنشینی جدول گروه F به مصاف هلند خواهند رفت.