۸ باشگاه لیگ برتری در نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرده اند که شرایط میزبانی شهر مسجد سلیمان مناسب و در حد استاندارد نیست و خواهان این شده اند که باشگاه نفت مسجد سلیمان ورزشگاه دیگری را برای میزبانی انتخاب کند. 

هر چند که مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد این نامه واکنش نشان داده و اعلام کرده که این نامه اجحاف در حق تیمش است، در این خصوص سهیل مهدی به خبرنگار بس مارک گفت: ۸ باشگاهی که به سازمان لیگ در نامه ای درخواست خود را مطرح کرده اند نگفته اند که به این شهر نمی رویم اما اعلام کرده اند که امکانات این شهر برای میزبانی مناسب نیست. من به تنهایی به عنوان مسئول کمیته مسابقات نمی توانم در این باره تصمیم بگیرم و این موضوع باید در هیات رئیسه سازمان لیگ مطرح شود و آنجا این گلایه مورد بررسی قرار گیرد. هر باشگاهی محق است که نظرش را اعلام کند و باشگاه نفت مسجد سلیمان هم می تواند از خودش دفاع کند. 

سهیل مهدی همچنین در مورد ساعات برگزاری مسابقات که برخی از آنها دیرهنگام است و آیا شرایط بهتر می شود، گفت: رفته رفته به سمت پاییز که برویم ساعت برگزاری مسابقات بهتر می شود اما انتخاب ساعت برگزاری مسابقات عوامل زیادی دارد.