تیکی‌تاکای بوقچی‌ها و رسول خطیبی!

نتایج موفقیت‌آمیز مهدی رحمتی در آلومینیوم اراک و رساندن این تیم به فینال جام حذفی باعث شده اراکی‌ها خواهان ادامه همکاری با کادر فنی فعلی باشند اما برخی بوقچی‌ها در اراک هوای سرمربی قبلی تیم را دارند!
پیام های یک بوقچی نزدیک به باشگاه آلومینیوم برای رسول خطیبی در اراک سوژه شده است.
سید مهدی رحمتی و همکارانش در آلومینیوم اراک نتایج موفقیت‌آمیزی رقم زدند و با رساندن این تیم به فینال جام حذفی جای پای خود را محکم کردند اما همچنان برخی بوقچی ها در اراک با سرمربی سابق تیم در ارتباط هستند و طرفین برای یکدیگر دلبری می کنند!
به طور نمونه بوقچی نزدیک به باشگاه آلومینیوم بعد از بازی با نساجی در فضای مجازی برای رسول خطیبی نوشت دل ما برای تو تنگ شده است! همچنین شایعه شده برخی بوقچی ها با سرمربی سابق تیم در ارتباط هستند و همین بوقچی ها در ورزشگاه اراک مانع تشویق رحمتی و همکارانش می‌شوند و هر زمان که تماشاگران و هواداران آلومینیوم قصد تشویق سرمربی فعلی را دارند، با شعارهای هماهنگ فضای سکوها را به سمت دیگری می برند تا کادر فنی فعلی تشویق نشود.
البته این روابط که به شوخی از آن به عنوان تیکی تاکا نام برده می شود، تاثیری روی انتخاب سرمربی فصل بعد آلومینیوم ندارد و بعید است تغییری روی نیمکت این تیم ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *