جلسه سرنوشت‌ساز برای انتخاب سرمربی استقلال

باشگاه استقلال پس از پایان همکاری با ریکاردو ساپینتو اعلام کرد سریعا وارد پروسه انتخاب سرمربی خواهد شد، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و مدیران باشگاه نیز تاکید داشتند خیلی زود این کار را انجام می‌دهند ولی به طور قطعی تا روز یکشنبه آبی‌پوشان تکلیف نیمکت خود را مشخص می‌کنند.
مجمع عمومی باشگاه استقلال فردا یکشنبه برگزار خواهد شد که تا زمان برگزاری آن، به طور قطعی سرمربی جدید این تیم مشخص نمی‌شود و تغییر هیئت مدیره یا لغو مجمع در انتخاب سکان‌دار هدایت آبی‌ها نقش مهمی خواهد داشت.
وزارت ورزش و جوانان در تلاش است مجمع عمومی باشگاه استقلال را تا روز سی و یکم خردادماه عقب بیاندازد و اجازه ندهد این مجمع در روز یکشنبه به شکل رسمی انجام شود که در این صورت با لغو مجمع، مدیران فعلی باشگاه نیز سرمربی را انتخاب و اعلام می‌کنند تا زمان را هم از دست ندهند.
با توجه به اینکه هیئت مدیره فعلی باشگاه استقلال چهار عضو دارد، به طور قطعی در مجمع یک عضو به هیئت مدیره فعلی اضافه خواهد شد، اما نکته مهم تغییر احتمالی دو عضو فعلی است.
بدون شک تغییر دو عضو هیئت مدیره فعلی باشگاه استقلال نقش مهمی در انتخاب سرمربی دارد و می‌تواند در تعیین جانشین ساپینتو نقش به‌سزایی داشته باشد، اما اگر مجمع فردا برای دومین بار به تعویق بیفتد، حجت کریمی و مدیران کنونی باشگاه اقدام به اعلام نام گزینه مدنظرشان خواهند کرد که بعید نیست گزینه آنها ایرانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *