هواداران پرو، اکثریت حاضر در ورزشگاه احمد بن‌علی را در بازی حساس امشب تشکیل می‌دهند.
بعد از تعیین تکلیف آخرین نماینده اروپا در جام جهانی ۲۰۲۲، امشب تکلیف یکی دیگر از سهمیه های باقی مانده این جام مشخص می شود.
تیم های استرالیا و پرو از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه احمد بن‌علی برگزار کننده یکی از پلی آف های بین قاره ای صعود به جام جهانی هستند. استرالیا در دور گروهی انتخابی جام جهانی پایین تر از عربستان و ژاپن در مکان سوم ایستاد تا در مسیر پلی آف قرار بگیرد.
این تیم پس از برتری دو بر یک برابر امارات به دیدار نهایی پلی آف صعود به جام جهانی راه پیدا کرد تا حریف . پرو شود که با قرار گیری در رده پنجم منطقه آمریکای جنوبی در این مرحله حاضر شده است.
استرالیا و پرو هر دو پیش از این ۵ بار صعود به جام جهانی را تجربه کرده اند و برنده این دیدار در ششمین تجربه خود کنار تیم های فرانسه، دانمارک و تونس تیم چهارم گروه چهارم رقابت های جام جهانی را تشکیل خواهد داد.
ورزشگاه احمد بن‌علی شهر دوحه میزبان این دیدار است و بخش قابل توجهی از ظرفیت ۴۰ هزار نفری آن با حضور تماشاگران دو تیم پر شده  است. هواداران تیم ملی پرو درصد بیشتری از سکوهای ورزشگاه را پر کرده اند. آنها به سبک خاص خودشان که سر و صدای زیادی دارد از دقیقه یک شروع به تشویق تیم خود کرده اند تا استرالیایی ها را حسابی کلافه کنند. در جنگ رسیدن به جام جهانی، تیم ملی پرو سکوها را کاملا به سود خود کرده و استرالیایی ها در حضور کمتر و کم صداتر هواداران خود به دنبال پیروزی و صعود هستند.