بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی این تیم، دچار تب شده و از فهرست بارسا برای بازی امشب مقابل وایادولید خط خورده است.
درحالیکه امروز با انتشار فهرست بازیکنان بارسلونا برای دیدار خانگی امشب مقابل وایادولید نام آندریاس کریستسن، خرید تابستانی بارسا، در فهرست این تیم دیده می‌شد اما دقایقی پیش بلوگرانا اعلام کرد این مدافع دانمارکی تب کرده و در نتیجه در بازی امشب حضور نخواهد داشت.
بارسلونا در یک بیانیه اعلام کرد:” آندریاس کریستنین نمی‌تواند در بازی امشب مقابل وایادولید بازی کند. او تب کرده و قادر به حضور در زمین نیست”.

دفاع وسط دانمارکی بارسا که امسال تابستان از چلسی به این تیم پیوست در دوران پیش‌فصل و دو هفته اول لالیگا از طرف ژاوی هرناندز به عنوان بازیکن فیکس به میدان می‌رفت. سرمربی بارسا باید در فرصت کم باقی‌مانده تا شروع بازی در خط دفاعی خود تغییراتی بدهد تا عدم حضور کریستنسن را جبران کند.
رسانه‌های نزدیک به بارسلونا مدعی هستند که ژاوی در نبود کریستنسن در مرکز خط دفاعی از اریک گارسیا و ژول کنده استفاده می‌کند. این اولین بازی کنده در ترکیب بارسا خواهد بود. مدافع فرانسوی که امسال تابستان از سویا به بلوگرانا پیوست و به دلیل مشکل در ثبت قراردادش تا امروز نتوانسته برای تیم جدیدش بازی کند.