برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد، خوشحالی‌اش از در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی این تیم را ابراز کرد.
باشگاه منچستریونایتد سه روز پیش تایید کرد، اریک تن هاخ تصمیم گرفته برونو فرناندز در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشته باشد.
این تصمیم پس از آن گرفته شد که هری مگوایر فصل گذشته کاپیتان یونایتد بود. او که احتمالا جمع شاگردان تن هاخ را ترک خواهد کرد بازوبند را از دست داده و به درب خروجی باشگاه نزدیک‌تر شده است.
فرناندز امشب در دیدار برابر آرسنال در جریان تور پیش فصل برای اولین دومین بازوبند یونایتد را بسته است. بازیکن پرتغالی در دوران سرمربیگری اوله گونار سولسشیر یک مرتبه تجربه کاپیتانی تیمش را داشت.
او درباره تجربه کاپیتانی گفت:”اولین بار در لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن بود. از تصمیم اوله [گونار سولسشر] کمی شگفت زده شدم اما بدیهی است که در آن زمان به او گفتم که کایپتانی برایم افتخار بزرگی است. هنوز بازوبند و پیراهن آن بازی را دارم، زیرا می‌خواستم آن را برای خودم نگه دارم. این چیزی نیست که برای همه اتفاق بیفتد. این چیزی است که باید باعث افتخار شما شود، باید به شما بفهماند در جایی هستید که همه دوست دارند، باشند: بازی کردن برای منچستریونایتد. شانس داشتن بازوبند و این مسئولیت، افتخار بزرگی است.”