درخشان: حالا دیگر پرسپولیس باید بارش را برای قهرمانی ببندد/ عبدی باید بیشتر از این ها رشد می کرد

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار بس مارک در مورد وضعیت پرسپولیس با اضافه شدن یورگن لوکادیا صحبت های زیر را مطرح کرد: 

* حالا باید پرسپولیس بارش را برای قهرمانی ببندد

پرسپولیس اکنون شرایط خوبی دارد، خرید جدید هم که آمد و به امید خدا باید این تیم برود که بارش را برای قهرمانی ببندد. البته تیم ۳ مهاجم که داشت و اکنون ۴ نفر شدند. سه بازیکن دیگر باید خود را به سطح استاندارد برسانند. 

* همین که فقط در پرسپولیس هستند که کفایت نمی کند

بازیکن پرسپولیس که نباید فکر کند فقط همین که پیراهن این تیم را می پوشد دیگر کفایت می کند. تیم بزرگ بازیکن بزرگ هم می خواهد. بازیکنان باید خودشان را در پیراهن این تیم اثبات کنند. 

* عبدی خیلی بیشتر از این باید رشد می کرد

مهدی عبدی در این سالها باید خیلی بیشتر از این مسائل رشد و پیشرفت می کرد. او نباید جای هیچ بحثی را باقی می گذاشت و جایش را به کسی می داد. وقتی شما بازیکن پرسپولیس می شوی حق نداری فکر کنی هر موقع دلت خواست خوب بازی کنی و هر موقع نخواستی خوب نباشی. انتظار هواداران از بازیکنان بالاست و بازیکن باید در تمرین بهترین کیفیت خود را نشان دهد و بیشتر هم تمرین کند.

* وقتی شانس آوردی در پرسپولیس باشی باید آن را نگه داری

بازیکنی که شانس پوشیدن پیراهن پرسپولیس را بدست آورد باید از این شانس نهایت استفاده را ببرد و نگذارد که از دستش برود. بازیکنی که این طوری فکر نکند در جایی مثل اینجا دوام نمی آورد. 

* خط هافبک لوکادیا را تغذیه نکند کاری از پیش نمی برد

جای تشکر از باشگاه دارد که بازیکنی مثل لوکادیا را جذب کردند. البته که او اکنون هنداونه سربسته است اما او به هر حال در فوتبال برتری بازی کرده و تجربه خوبی هم دارد که می تواند به پرسپولیس کمک کند. از این نکته هم نباید غافل شد که خط هافبک باید این بازیکن را خوب تغذیه کنند و پاس خوب به او بدهند. اگر مسی را هم در خط حمله داشته باشی اما پاس های خوبی به او داده نشود نمی تواند گلز بزند مگر روی خلاقیتش. 

* پرسپولیس می خواهد قهرمان شود باید بازی ها را ببرد

جمعه پرسپولیس بازی سختی با فولاد دارد اما این تیم اگر می خواهد قهرمان شود باید از همین بازی اول برد را شروع می کرد و از مسابقات آینده باید به برد فکر کند. این در توان پرسپولیس هست چون هم بازیکنان خوبی دارد و هم کادرفنی این تیم می تواند این کار را انجام دهد. 

* رقم قراردادها اعلام شد اما کیفیت فوتبال کجاست؟

رقم قراردادهای باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعلام شده و همه می متوجه شدیم اما سوال من اینجاست که فوتبال ما کجاست و کیفیت کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *