دریغ از یک تبریک!

مدال‌آور بازی‌های پاراآسیایی جوانان در رشته دوومیدانی گفت: با وجود این که در بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین موفق به کسب دو مدال برنز در رشته دوومیدانی شدم، اما همچنان مورد کم لطفی مسوولان تربیت بدنی استان همدان قرار دارم.
مهرداد نجفی در ارزیابی از عملکرد خود در بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین اظهار کرد: در این دوره از بازیهای پاراآسیایی جوانان در ۳ ماده دوومیدانی ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر شرکت کرده بودم که موفق به کسب دو مدال برنز در دوی صد و دویست متر شدم، البته هدف‌گذاری من کسب مدال طلا بود که به دلیل بالا بودن سطح رقابتها، تنها به دو مدال برنز بسنده کردم.
این دونده نابینا خاطرنشان کرد: برای قرار گرفتن روی سکو ۴ سال بود که با وجود کرونا و فراهم نبودن شرایط برای تمرینات، سختی‌های زیادی را تحمل و هزینه‌های زیادی را پرداخت کردم تا بهترین عملکرد را در بحرین داشته باشم، خوشحالم که دست خالی از بازیهای پاراآسیایی جوانان برنمی‌گردم.
وی با انتقاد نسبت به بی‌توجهی مسوولان تربیت بدنی استان همدان به ورزشکاران نابینا و کم‌بینای این استان، تصریح کرد: با وجود این که بارها در مسابقات مختلف برای این استان افتخارآفرینی کرده‌ام، اما هیچ وقت مورد حمایت نبودم. در بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین نیز با وجود این که دو مدال برنز کسب کردم، اما دریغ از یک تبریک از سوی مسوولان تربیت بدنی استان همدان. متاسفانه نگاه آنها به این مسابقات در حد یک مسابقه استانی است و برای آنها اهمیت ندارد که ورزشکارش موفق به کسب مدال در بازیهای پاراآسیایی جوانان شده است.
نجفی خاطرنشان کرد: تا جایی که اطلاع دارم تمام استانها برای ورزشکاران اعزامی خود مراسم بدرقه برگزار کرده بودند، اما متاسفانه مسوولان تربیت بدنی استان همدان فکر کنم حتی اطلاعی از حضور من در این بازیها ندارند، چه برسد به این که برای من مراسم بدرقه برگزار کنند.
این دونده نابینا در پاسخ به این پرسش که آیا مسوولان تربیت بدنی استان همدان نسبت به مدال آوران پارالمپیک توکیو نیز چنین برخوردی داشتند، گفت: وحید علی نجمی تنها دوومیدانی کار اعزامی نابینا و کم بینا به پارالمپیک توکیو بود که وی نیز بدون هیچ حمایت خاصی از مسوولان استان همدان در این رویداد مهم حضور پیدا کرد. البته حمایت آنها فقط در حد وعده و وعید است که هیچ وقت عملیاتی نمی‌شود.
وی در پایان افزود: امیدوارم روزی برسد که بیشتر مورد حمایت مسوولان قرار بگیریم تا انگیزه بیشتری برای شرکت در بازیهای آسیایی و سایر رویدادهای بین‌المللی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *