پاری سن ژرمن تمایلی به جذب ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و ۲۳ ساله یوونتوس نشان نداده است.
قرارداد ماتیس دی لیخت، مدافع جوان یوونتوس در تابستان سال ۲۰۲۴ تمام می شود و در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این بازیکن منتشر شده است. دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی به شدت برای جذب ماتیس دی لیخت وارد عمل شده اند و به نظر می رسد خود این بازیکن نیز تمایل چندانی به ماندن در تورین ندارد. بایرن مونیخ شانس بیشتری برای خرید ماتیس دی لیخت دارد، اما چلسی نیز هنوز پا پس نکشیده و در تلاش برای توافق با مدافع مورد علاقه توماس توخل است.
اما نشریه لوپاریزین با انتشار گزارشی مدعی شد در روزهای اخیر پیشنهاد جذب ماتیس دی لیخت از سوی اطرافیان این بازیکن به باشگاه پاری سن ژرمن داده شده، اما این تیم متمول و فرانسوی تمایلی به اقدام برای جذب این ستاره هلندی نشان نداده و این پیشنهاد رد شده است. در حقیقت پاری سن ژرمن تمام تمرکز خود را روی جذب میلان اشکرینیار، مدافع جوان و اسلواک اینتر قرار داده و حاضر است ۷۰ میلیون یورو برای خرید این بازیکن پول پرداخت کند. 
مذاکرات بین پاریس و اینتر در هفته های اخیر شدت گرفته و به نظر می رسد انتقال میلان اشکرینیار به پاری سن ژرمن به زودی نهایی خواهد شد. کریستوف گالتیه، سرمربی جدید این باشگاه این هفته در اولین نشست خبری خود مدعی شد ممکن است تیمش با سیستم سه دفاعه در فصل بعد بازی کند، اما هدف آنها میلان اشکرینیار بوده و ماتیس دی لیخت در لیست خرید این باشگاه جایی ندارد.