برای دومین سال متوالی نه لیونل مسی و نه رونالدو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حاضر نیستند.
اتلتیکو مادرید که در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توانسته بود ۱-۱ منچستر را متوقف کند و البته شایستگی پیروزی هم داشت، شب گذشته در اولدترافورد دست به کار بزرگی زد و میزبانش را ۰-۱ با گل رنان لودی مغلوب کرد. به این ترتیب اتلتیکو راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد و منچستر با کریستیانو رونالدو راه به جایی نبرد. اتلتیکو پس از رئال، لاکرونیا، بیلبائو، سویا و بارسا، ششمین تیم اسپانیایی شد که توانسته در اولدترافورد بر یونایتد پیروز شود.
این برای دومین سال متوالی بود که رونالدو در دور حذفی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نمی شد در حالی که از ۲۰۰۶ در ۱۴ سال متوالی موفق به گلزنی شده بود. او در سومین سال متوالی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد در حالی که با پیراهن رئال در هشت فصل متوالی به نیمه نهایی رسید و ۴ بار قهرمانی را جشن گرفت. رونالدو در اولین فصل حضورش در یوونتوس به یک چهارم نهایی رسید ولی با شکست از آژاکس حذف شد.
لیونل مسی نیز هفته پیش با پی اس جی از دور رقابت ها حذف شده بود. شکست از رئال پایان حضور مسی در لیگ قهرمانان فصل جاری بود. او در فصل گذشته با پیراهن بارسا به پی اس جی در یک هشتم نهایی باخت و کنار رفت. در واقع لیونل مسی و رونالدو همزمان برای اولین بار در دو سال متوالی نتوانسته اند به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند.