زمان تغییر در یوونتوس فرا رسیده است

پاول ندود، نایب رییس محبوب باشگاه یوونتوس مدعی شد زمان جوان کردن ترکیب این تیم فرا رسیده است.
یوونتوس پس از شروعی دشوار در فصل جدید در رده هشتم جدول سری آ قرار داشته و پس از گذشته ۱۲ هفته، ۱۴ امتیاز کمتر از میلان و ناپولی صدرنشین کسب کرده است. البته در لیگ قهرمانان در اروپا، یوونتوس چهار پیروزی در چهار مسابقه ابتدایی خود کسب کرده و صعود خود به دور بعدی را مسجل ساخته است. حالا پاول ندود در مصاحبه ای مدعی شد هدف مدیران باشگاه تزریق نیروهای جوان به ترکیب ثابت بیانکونری بوده و آنها می خواهند در سال های آتی هم در لیگ ایتالیا و هم لیگ قهرمانان مدعی باشند.
پاول ندود گفت: “حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که تغییراتی در یوونتوس ایجاد شود. باشگاه در حال ساختن برای آینده ای با ستاره های جوانی مانند فدریکو کیه زا و ماتیس دی لیخت است که در سال های اخیر راهی یوونتوس شده اند. ما برای سال های متوالی موفق به کسب پیروزی های فراوانی شدیم و حالا زمان آن رسیده بود که پروژه جوان سازی در بدنه ترکیب یوونتوس آغاز شود.
ما با در اختیار داشتن ترکیب مناسبی از بازیکنان باتجربه مانند جان لوئیجی بوفون، جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی و همچنبن بازیکنان جوانی مانند فدریکو کیه زا و ماتیس دی لیخت این روند را آغاز کردیم. در سال های اخیر ما تلاش کرده ایم حال و آینده باشگاه یوونتوس را با هدف تبدیل شدن به تیمی رقابت طلب هم در ایتالیا و هم در اروپا ساخته و به روند کسب موفقیت های خود ادامه دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *