مهاجمان تیم ملی عربستان در دومین بازی مرحله گروهی هم موفق به گلزنی نشدند.
صالح الشهری، عبدالله ردیف و فرایس البریکان سه مهاجم سرشناس عربستان هستند که در دیدار با قرقیزستان به میدان رفتند اما در گلزنی موفق نبودند، عربستان در این مسابقه بازی را فرایس البریکان شروع کرد و در ادامه صالح الشهری و عبدالله ردیف هم به این ترکیب اضافه شدند تا نیمه دوم با سه مهاجم به دروازه قرقیزستان حمله کند.
البریکان در حال حاضر با در تعقیب رونالدو و میترویچ است و در بین گلزنان برتر لیگ عربستان حضور دارد اما از ۷۷ دقیقه زمانی که در این مسابقه در اختیار او قرار داده شد استفاده خوبی نبرد.
صالح الشهری مهاجم الهلال هم در بازی نخست در ترکیب اصلی حضور داشت اما در آن دیدار گلزنی نکرد و در فرصت یک نیمه ای که مقابل قرقیزستان در اختیارش گذاشته شد نتوانست دروازه این تیم ۹ نفره را باز کند.
یکی دیگر از بازیکنانی که توقع گلزنی و درخشش در این مسابقات از او میرفت فوق‌ستاره عربستانی سالم الدوساری است که او هم مغلوب بزرگ این تیم در دو دیدار ابتدایی بوده و هنوز گلی به ثمر نرسانده.
گلهای عربستان را البولیهی(مدافع وسط)، کنو(هافبک دفاعی)، عبدالرحمان قریب(وینگر) و فیصل الغمدی(هافبک هجومی)  به ثمر رسانده‌اند تا خط حمله این تیم سهمی در گلزنی نداشته باشد.

با توجه به عملکرد خط حمله عربستان مقابل دو تیم نه چندان قدرتمند و البته تیم ۹ نفره قرقیزستان در این مسابقه آنها با شرایط سختی در خط حمله رو به رو هستند.