ستاره برزیلی در چین گیر افتاده است

اسکار، ملی‌پوش سابق برزیلی، که قرار بود با جدایی از باشگاه شانگهای پورت اف‌سی به فلامینگو برود، نتوانست رضایت باشگاه چینی را به دست بیاورد.
 اسکار در ژانویه ۲۰۱۷ از چلسی جدا شد و به باشگاهی رفت که در آن زمان شانگهای SIPG نام داشت. باشگاه های چینی سرمایه‌گذاری هنگفتی روی فوتبال انجام داده بودند و بازیکنانی مانند هالک، رناتو آگوستو، کارلوس تبس، اسکیل لاوتزی، اکسل ویتسل و پائولینیو را به خدمت گرفته بودند.
پنج سال و نیم از انتقال ۷۰ میلیون یورویی اسکار سپری شده و او که در آن زمان ۲۵ ساله داشت، در این مدت ۱۲۰ میلیون یورو دستمزد دریافت کرده است. 
اما او مدتی پیش اعلام کرده بود که با باشگاه برزیلی فلامینگو به توافق رسیده و به زودی برای این تیم به میدان خواهد رفت. او حتی عکسی با پیراهن فلامینگو منتشر کرد. 

ولی به نظر می رسد که باشگاه چینی که در ابتدا برای جدایی او چراغ سبز نشان داده بود، با این انتقال مخالفت کرد.
به همین دلیل اسکار در توئیترش نوشت:” مایلم از همه به خاطر ابراز لطف و پیام‌هایی که در ماه گذشته دریافت کردم، تشکر کنم؛ به ویژه از طرف هواداران فلامینگو. 
به خاطر ابراز علاقه باشگاه فلامینگو و هواداران تشکر می‌کنم اما ممکن نبود که در حال حاضر این انتقال انجام شود. برای باشگاه و همه دوستانی که آنجا دارم، در ادامه فصل بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. از همه متشکرم!”
زمانی که اسکار در ۲۵ سالگی راهی لیگ چین شد، بسیاری از او انتقاد کردند اما او به تازگی در مصاحبه با گاردین اعلام کرد که نمی‌توانست پیشنهاد اغواکننده چینی‌ها را رد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *