نوید کیا که از ابتدای نیم فصل دوم هدایت نارنجی پوشان لیگ برتر را بر عهده گرفته، نتایج خوبی را با این تیم به دست آورده و در ۸ بازی گذشته لیگ برتر بدون شکست باقی مانده است.
مس رفسنجان علاوه بر اینکه به یک ثبات نسبی با حضور نوید کیا در لیگ برتر رسیده، در جام حذفی نیز توانست در گام اول استقلال را شکست بدهد و به مرحله بعد برود.
در چنین شرایطی نوید کیا توانسته در رفسنجان محبوبیت خاصی را به دست بیاورد و از حالا می‌توان او را سرمربی فصل آینده مس دانست.

بعد از بازی اخیر مسی‌ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی وقتی از مدیرعامل باشگاه رفسنجانی درباره ادامه فعالیت نویدکیا در فصل آینده سوال کردند، او اعلام کرد فصل آینده هم نوید کیا روی نیمکت این تیم خواهد نشست و البته به قرارداد بلند مدت این مربی اشاره کرد.
محرم در نیم فصل امسال قراردادی یک و نیم ساله را با مسی‌ها امضا کرد و از نظر قانونی فصل آینده هم سرمربی این تیم محسوب می‌شود. البته که ماندن یا رفتن نوید کیا از مس رفسنجان در پایان فصل در اختیار خود این مربی است اما با توجه به نتایج خوبی که او در رفسنجان کسب کرده به نظر می‌رسد همکاری آنها ادامه دار باشد و فصل بعد هم او را در مس ببینیم.

مس رفسنجان در حال حاضر با کسب ۲۶ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته بیست و سوم لیگ برتر باید از پیکان تهران پذیرایی کند.