تیم فوتبال الوحده در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات با نتیجه ۳ بر یک در خانه شباب الاهلی شکست خورد.
احمد نوراللهی که پس از درخشش در ترکیب شباب‌الاهلی به الوحده پیوسته، در بازگشت به ورزشگاه الرشید امید زیادی به کسب پیروزی داشت، اما اتفاقات این مسابقه علیه تیم میهمان رقم خوردند.
طبق آمار الوحده تیم برتر میدان بود، اما آنچه روی اسکوربورد رقم خورد، شباهتی با نتیجه ثبت شده نداشت، چرا که تیم میزبان توانسته بود در دقیقه ۷ خیلی زودتر از اینکه بازی شکل بگیرد، با ضربه مونس دبور دروازه الوحده را فرو بریزد.
 آمار نهایی دیدار دو تیم الشباب و الوحده
حملات الوحده برای جبران نتیجه جواب داد و آنها سرانجام در دقیقه ۳۹ توسط عمر الخریبین مهاجم نام آشنای روسی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاندند، اما پیش از اینکه سوت پایان داور در پایان نیمه اول به صدا درآید، اینبار فردریکو کارتابیا مهاجم خارجی شباب بود که در یک زمان تعیین کننده دیگر برای تیمش گلزنی کرد
در سراسر نیمه دوم تلاش شاگردان پیتسو موسیمانه برای جبران ادامه داشت، اما این شاگردان ژاردیم بودند که بازی را با خیال راحت تری دنبال می‌کردند و در دقیقه ۶۶ هم توسط رنان به گل سوم دست پیدا کردند.
در ادامه هر چه الوحده زد به در بسته خورد تا آنها در پایان هفته چهارم ۶ امتیازی و در رتبه ششم باقی بمانند. در سوی مقابل شباب با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به العین چسبید که با همین امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین است.


احمد نوراللهی در این مسابقه ۷۵ دقیقه در زمین حاضر بود، اما نتوانست در بازگشت به ورزشگاه الرشید به تیم جدیدش برای کسب امتیاز کمکی کند.