صادق صادقی بابت اینکه گلش در ثانیه‌های آخر از سه امتیازی به یک امتیازی تبدیل شد ناراحت است.
صادق صادقی زننده تک گل ذوب آهن در دیدار با تراکتور در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر بود. وی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی را در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم. گل هم زدیم و جلو افتادیم ولی آخر بازی ده نفره شدیم، یکی از بازیکنان ما سر به سر شد و بیرون رفت. ثانیه‌های آخر بازی را از دست دادیم و آن گل را خوردیم. به جای اینکه سه امتیاز بگیریم یک امتیاز گرفتیم. اگر بازیکن‌مان داخل بود آن صحنه گل نمی‌شد چون دقیقا از جایی گل خوردیم که بازیکن بیرون رفته بود.
او که تک گل این دیدار را به ثمر رساند ادامه داد: خوشحالم که گل زدم ولی اگه اگر سه امتیازی می‌شد لذت بیشتری می‌بردم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم و امتیازات را جمع کنیم و بالای جدول باشیم.
صادقی در خصوص دو تعویض اجباری ذوب گفت: دو تعویض همزمان می‌خواستیم انجام دهیم ولی داور چهارم نتوانست همزمان تعویض کند و اگر آن اتفاق می‌افتاد شرایط بهتر می‌شد.
این بازیکن در خصوص کسب دو امتیاز در دو بازی اخیر نظرش را این‌گونه بیان کرد: ما دو بازی خیلی سخت داشتیم، اول، با پرسپولیس که ده نفره شدیم و یک پنالتی را برای ما نگرفتند و دوم، دیدار با تراکتور که نمی‌گذاشتند تعویض‌های ما انجام شود. امیدوارم قضیه داوری حل شود. چند سال است که ذوب آهن از این سمت ضربه می‌خورد.
بازیکن سبزپوشان اصفهان در خصوص دیدار بعدی با مس رفسنجان عنوان کرد: همه تیم‌ها خوب و قابل احترام هستند. بازی سختی هم برای ما و هم برای آنها خواهد بود. ما تیم بزرگی هستیم و می‌خواهیم شرایط خودمان را در جدول بهتر بکنیم و انشاالله که سه امتیاز را می‌گیریم‌. اهدافی برای خودمان در سر داریم تا در جدول نسبت به سال گذشته بهتر نتیجه بگیریم. امیدوارم داوری‌ها کمی با تیم ذوب‌آهن مهربان‌تر باشد.
صادقی در پایان گفت: بابت مصدومیت سعید باقرپسند بسیار ناراحت هستیم. امیدوار بودیم که مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی نباشد که متاسفانه هست. برایش آرزوی سلامتی داریم و انشاالله زودتر به تیم برگردد.